היועץ המשפטי של מכבי חיפה, עורך הדין אודי שוכוטוביץ’, בדרך לעמוד בראש המועדון הבלגי, לומל, אשר משתייך לליגה השנייה בבלגיה. עורך הדין עתיד ליצור שיתוף פעולה בין לומל לבין האקדמיה מגמביה – סופר סטארס – אשר הוא הקים בעצמו לפני שלוש שנים. מדובר בהמשך הצמיחה שלו בכדורגל העולמי, דרך אותה החל לפני מספר שנים כאשר המהלך המרכזי שעשה עד כה היה בגמביה וכעת הוא מתרחב גם לבלגיה.

לפי הערכות, הוא עתיד להעביר שחקנים מהאקדמיה בגמביה לשורות הקבוצה הבלגית על מנת לטפח אותם ולמכור בהמשך. יש לו שותף מקומי בלגי, לו יש 10% במועדון והוא ישמש כמנכ”ל של לומל.

רכישתה של הקבוצה תעלה 2.6 מיליון יורו אשר ישולמו בתשלומים במשך מספר שנים. המטרה היא להכניס כסף למועדון על ידי הפיכתו לחממה לגידול כישרונות וכמובן לנסות להביא אותה להישגים מקצועיים בד בבד, כאשר אם הפרויקט הזה לא יצליח להניב פירות, תוך חמש שנים תוכל ההנהלה הקיימת של לומל להחזיר לידיה את הקבוצה בתמורה לסכום של מיליון יורו לפי דיווחים.

יש לציין כי המועדון היה באחרונה בעיצומו של הליך בניית אצטדיון חדש, אך הוא נעצר. כעת העירייה המקומית בוחנת אפשרות לשפץ את האצטדיון הקיים בעלות כספית גדולה. היא תהיה הקבוצה השנייה בליגה השנייה אשר תחת בעלות זרה, זאת אחרי שווסטרלו עברה לידיים טורקיות. לאחרונה לומל סיימה בהצלחה את הפלייאוף על הירידה והצליחה לשרוד עונה נוספת בליגה השנייה. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה