לאחר מאבק צמוד ביותר, ירדן שועה שחקן מכבי חיפה הוכתר כתגלית העונה של ONE יחד עם ארגון שחקני הכדורגל בשיתוף ארגון המאמנים. החלוץ הקדים במעט את בלם מכבי ת”א שחר פיבן בשקלול הכללי. עשרות אלפי גולשים השתתפו בבחירת שחקן העונה, כאשר יותר מ-200 משחקני ליגת העל נטלו חלק בהצבעה.

חלוץ מכבי חיפה, שהתחיל את העונה בבני יהודה עד שנקנה ע"י יענקל’ה שחר, קיבל 26.6% מהקלות ובכך הקדים במקצת את בלם האלופה שחר פיבן עם 24.2%. במקום השלישי עופרי ארד בלם מכבי חיפה עם 17.4% ובמקום הרביעי גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה עם 16.2% .עוד התחרו על התואר אליאל פרץ מהפועל חדרה ושי קונסטנטין מבני יהודה.

ירדן שועה. תגלית העונה (מערכת ONE)ירדן שועה. תגלית העונה (מערכת ONE)

קולות השחקנים הם אלה שהכריעו לטובת שועה, שם זכה החלוץ הצעיר והמוכשר לרוב מוחלט עם 33%, מעל קניקובסקי שקיבל 20% , ארד ופיבן עם 13% כל אחד, קונסטנטין עם 16% , פרץ עם 5%. בקרב הגולשים המנצח הגדול הוא פיבן עם 35.2%,  כששועה שני לבלם עם 26.6%, בעוד חברו לקבוצה ארד זכה ל-23.6%. קניקובסקי עם 7.2%, קונסטנטין  עם 5.7%, פרץ עם 1.65 סגרו את הרשימה.

על פי בחירת המאמנים, קניקובסקי ופיבן מוליכים עם 28.5% כל אחד, (ארבעה מאמנים בכל אחד) ארד וקונסטנטין עם 14.2% כל אחד (שני מאמנים כל אחד ) ושועה ופרץ עם מאמן אחד שבחר בכל אחד מהם עם כ-7% מהקולות לכל אחד. מלבד הגביע, שועה קיבל כתשורה על הכתרתו כתגלית העונה גם חולצת TOMMY HILFIGER.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה