רז שטיין הוא שחקן העונה בליגה הלאומית. שחקן נס ציונה שיש לו עד כה 12 שערים ו-11 בישולים, זכה בתואר לאחר מאבק צמוד עם פדרו פטראצי שחקן נצרת עילית ואדריאן רוצ'ט מהפועל עפולה.

שטיין ניצח בתום דרמה אדירה ובפחות מ-2%, כאשר קיבל סך הכול 25.6% מהקולות, אחריו פדרו עם 24% מהקולות ורוצט עם 23.1% מהקולות. אגב, גיל יצחק מלך השערים של הליגה מהפועל ראשון לציון שחתום בעונה הבאה במכבי חיפה, קיבל רק 11.3% מהקולות.

רז שטיין (איציק בלניצקי)רז שטיין (איציק בלניצקי)

השחקנים הלכו עם רוצ'ט שקיבל 28% מהקולות, שטיין 23% , פדרו 16%, יצחק 10%. הגולשים הלכו עם פדרו שקיבל 40.9%, שטיין 35%, רוצ'ט 9.1%, יצחק 11.3%. המאמנים הלכו עם רוצ'ט שקיבל 46% , יצחק 15%, שטיין ופדרו כל אחד עם 8%.

שטיין קיבל מתנה חולצה מהודרת של Tommy Hilfiger.

רז שטיין (איציק בלניצקי)רז שטיין (איציק בלניצקי)

עופר טסלפפה מאמן נס ציונה שיכולה לעלות לליגת העל הוא מאמן העונה, לאחר מאבק צמוד עם אסי דומב מאמן הפועל מרמורק, שמנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולהשאיר את קבוצתו בליגה הלאומית.

טסלפפה עושה עונה מדהימה עם נס ציונה, כאשר קיבל 32.3% מסך הקולות, בעוד דומב עם חצי אחוז אחריו - 31.8%, יגאל אנטבי שהפך מעוזר מאמן למאמן הפועל עפולה עם 15.1% וירון הוכנבוים מאמן נצרת עלית שהיה יכול כבר לעלות ליגה אך קבלת החלטות לא נכונה מבחינתו הביאה אותו לסרט עלייה, זכה ל-12.5% מהקולות. אגב, מוטי איוניר מאמן אחי נצרת שגם היה מועמד, קיבל סך הכול 8.3% מהקולות.

עופר טסלפפה (איציק בלניצקי)עופר טסלפפה (איציק בלניצקי)

מה שמעניין, השחקנים שפחות מכירים את טסלפפה, הלכו עם דומב שקיבל 40% מהקולות לעומת 25% לטסלפפה. הגולשים העריכו את מה שמאמן המוליכה עושה והוא קיבל מהם 35% לעומת 22.2% לדומב. מאמני הלאומית הלכו עם טסלפפה שקיבל 47% מהקולות, דומב 33%, איוניר 13% ו- 7% לאנטבי. בהוכנבוים לא בחר אף מאמן.

עופר טסלפפה (חגי מיכאלי)עופר טסלפפה (חגי מיכאלי)

טסלפפה קיבל מתנה מחברת Tommy Hilfiger.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה