ניצחון כמו של הפועל גליל עליון על מכבי קריית מוצקין, כמו שנראה אמש (שלישי) בכפר בלום, לא נראה הרבה זמן באולם הוותיק וגם לא בליגה הלאומית בכלל. החבורה מהגליל חזרה מפיגור דו ספרתי בארבע הדקות האחרונות ושייטה ל-77:78 מדהים, השוותה את סדרת חצי גמר הליגה הלאומית ל-1:1 וכעת הסיכויים שלה להגיע לגמר השתפרו פלאים.

בעקבות היכולת העונה וגם בפלייאוף, כאשר הניצחון האחרון חיזק משמעותית את ההערכה לה זוכה המאמן אבישי גורדון, ל-ONE נודע לראשונה כי יהיה ניסיון להשאיר את המאמן גם בעונה הבאה. גורם בכיר בקבוצה הסביר: "אנחנו נעשה הכל כולל הכל כדי לשמור את הקבוצה הזאת בכלל לא משנה באיזה ליגה נהיה. זה פעם בחיים שיש לך חיבור כזה בקבוצה. וכמובן שאנחנו נעשה הכל כדי להשאיר פה את אבישי גם בעונה הבאה".

חיפה מנצחת, חולון מסיימת שנייה

בכלל, גם בקבוצה הופתעו מהניצחון הזה ואמרו בהלם: "הכדורים לא נכנסים נגדם כבר שני משחקים. גם אתמול שיחקנו רע מאוד, לפעמים צריך גם קצת מזל. אווירה מטורפת, מעל 1,000 צופים שהרבה זה בזכותם. יש לנו יומיים לעבוד קשה מאוד כדי להתכונן למשחק הבא. משחקים נגד קבוצה מצוינת ומאורגנת כיף גדול וכבוד גדול להתמודד נגד מוצקין, שהם חברים טובים ואנשים מצוינים. גמר? שמגיעים לישורת האחרונה כולם מפנטזים. אנחנו עושים עונה מדהימה ונמשיך לתת הכל עד הרגע האחרון".

מנגד, בקריית מוצקין היו המומים מההפסד ולא האמינו למראה עיניהם ולתצוגת השלשות המטורפת של רשאד מאדן ובמיוחד די ג'יי שארפ. "זה היה נראה ממש כמו מלך הסלים, כאילו דובי גל היה על הפרקט. לא רואים דבר כזה בכל יום, אבל אלו התכניות של אלוהים למשחק הזה, היה פה כמו נס הפועל, הפנים ליום שישי, אנחנו מאמינים שהסדרה הזו תלך עד המשחק החמישי ותוכרע לכאן או לכאן, בכל מקרה, אם כבר נפסיד את הכרטיס לגמר, אז לפחות ליריבה ראויה כמו הפועל גליל עליון".

"הפסד מאוד מאוד מאכזב", ציין המאמן המפסיד רועי פרל. "באמת ששלטנו במשחק בסדר גודל של 35-36 דקות והיו יותר מדי צירופי מקרים לרעתנו בדקות האחרונות. לצערי פעם זה לטובתך ופעם לרעתך והפעם זה היה לרעתנו. בסך הכל אני מאוד גאה באיך שאנחנו נראים בסדרה ואיך שאנחנו מתמודדים, הפנים למשחק הבא ביום שישי ובתקווה לשמור על יתרון הביתיות".

אבנר יאור (צילום באדיבות מכבי רחובות)אבנר יאור (צילום באדיבות מכבי רחובות)

במשחק השני, מכבי רעננה חטפה מהלומה נוספת והיא בפיגור של 2:0 בסדרה מול מכבי חיפה, שנוגעת כבר בגמר ותוכל לסיים עניין ביום שישי עם המשחק השלישי שייערך באולם מטרווסט ברעננה. החבורה מהכרמל רשמה 80:96 ביתי ענק ברוממה על המוליכה של העונה הסדירה ונראה שחילופי המאמנים, עם פיטוריו של ברק פלג לטובת דניאל סאואנה, עבדו מאוד לטובה והוכיחו את עצמם מעל המצופה.

"נשמור טוב יותר, נשחק ביחד טוב יותר וגם שפת הגוף שלנו תיראה אחרת", אמר ל-ONE מאמן רעננה אבנר יאור. "יש לנו אמונה גדולה בעצמנו וביכולת הקבוצתית שלנו לנצח בכל ערב נתון. אני סומך על החבר'ה שלנו שיצברו מחדש את הביטחון ושנעשה את העבודה בשישי הקרוב, את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק. אכזבה מאי העפלה לגמר? מתעסקים כל השנה רק בליהנות ולהצליח. מאמין שכך יהיה גם בשישי הקרוב".

שגיב דוד הוסיף: "לא שיחקנו מספיק אגרסיבי ואת הכדורסל ששיחקנו כל העונה מה שהוביל לזריקות לא טובות וריצה שלהם והשארנו גם המון נקודות על הקו. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את העבודה בבית ולנצח את המשחק ולהילחם על המשך העונה, אבל אני מאמין בנו". בקבוצה אגב הביעו מעט אכזבה מהיכולת של ג'ארמר גאלי וחברו וויין לנגסטון שקלעו יחד 35 נקודות בלבד.

בצד השני, סמואל גיבנס שהיה מצוין עם 19 נקודות והוביל את הקבוצה יחד עם קרון דשילדס שקלע את אותה כמות נקודות, אמר: "הוצאנו את תכנית המשחק שלנו לפועל באופן כמעט מושלם. לחצנו טוב בהגנה והזזנו את הכדור בדיוק כמו שרצינו. אי אפשר להתכחש לזה ששיחקנו טוב כקבוצה ורואים את זה במספרים כשישה שחקנים שלנו קלעו הערב בספרות כפולות".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה