לא רק מכבי תל אביב, גם לודוגורץ מעוניינת לרכוש את קשרה של מ.ס אשדוד, דן ביטון. הקבוצה הבולגרית שצירפה לא מכבר את חלוץ בני יהודה מאוויס צ׳יבוטה, הביעה התעניינות לצרף אל שורותיה גם את הקשר הצעיר, כאשר שיחות בין המועדונים בעניין כבר התקיימו. 

במועדון מעיר הנמל דורשים על השחקן כמיליון וחצי יורו, כשעל פי הסכם הרכישה מהפועל באר שבע בה גדל ולה היה שייך עד לפני כמעט שנתיים, מחזיקה עליו בזכות ראשונים בכל הקשור לקבוצות מישראל. נציין גם כי אם אכן יימכר הקיץ כצפוי מבחינת אשדוד, ההסכם קובע כי מיליון השקלים הראשונים בעסקה ילכו ישירות לקופת קבוצתו הנוכחית ואילו היתר מתחלק בינה לבין באר שבע. 

בן זקן: השופטים לא משלמים על הטעויות

את השחקן מייצג, הסוכן דודו דהאן שכבר סגר עסקה כאמור לא מזמן עם צ׳יבוטה והבולגרים בעוד הוא אמון גם על התיווך בניסיון הרכישה הנ״ל, כשלא מן הנמנע כי ישראלי נוסף יעשה דרכו למועדון לאור ההתעניינות בכישרון של אשדוד והיחסים הקרובים עם הסוכן. 

כזכור, הקשר בן ה-24 הצטרף לאשדוד לפני שלוש שנים תחילה בהשאלה במסגרת עסקת הרכישה של מיכאל אוחנה מעיר הנמל. לאחר כשנה, באוגוסט 2017 לאור שביעות הרצון ובמקביל לעסקת העברתו של חאתם עבד אלחמיד לקבוצה מבירת הנגב, נרכש ביטון על ידי אשדוד תמורת מיליון שקלים וחתם לארבע שנים במדיה, בעוד הבאר שבעים כאמור מחזיקים בזכות ראשונים על השחקן בארץ. 

שחקני מ.ס. אשדוד (שחר גרוס)שחקני מ.ס. אשדוד (שחר גרוס)

כחלק מההפנמה כי המועדון בדרכו לליגה השנייה, מנסים באשדוד לקצור את הפירות מהשחקנים שלא יישארו בקבוצה בעונה הבאה, אחד מהם יהיה ביטון מלך שערי הקבוצה עם חמישה כאלה בליגה שלמעשה גם מעורר עניין אצל האלופה, מכבי תל אביב.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה