פערים כספיים גדולים קיימים בין עופרי ארד לבין מכבי חיפה. הירוקים  לא הסתירו כבר לפני מספר חודשים את הרצון לפתוח את החוזים של שחקני הבית דוגמת נטע לביא, עאיד חבשי וארד על בסיס של שלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות, אבל לפי שעה נראה שהצדדים רחוקים מלהגיע להסכמות.

השלושה כבר הגיעו לשיחות ראשונות ברחוב המסגר אצל יעקב שחר, אבל כרגע דבר לא התקדם במסגרת המשא ומתן. בחיפה, כך מתברר, לא יהיו מוכנים לצאת מהמסגרת התקציבית בזמן שחלק מהשחקנים דורשים לקבל שכר בהתאם למעמדם.

בלבול:"לא קל,שמחים מההופעה של השחקנים"

נכון להיום ארד והמועדון רחוקים מלהגיע להסכמות. ארד (20), לו יש חוזה לשנתיים נוספות, דורש חוזה המוערך ביותר מ-300 אלף דולר לעונה. עד חודש אוקטובר יש לארד חוזה של חייל של כ-5,000 שקל לחודש, כאשר עם דמי הפחתת שווי השימוש ברכב שהוא מקבל מהקבוצה, ארד מקבל כיום כ-4,000 שקל לחודש. לפי החוזה בין הצדדים, לאחר שחרורו מהצבא הצדדים אמורים להגיע להסכמות לגבי החוזה החדש.

כפי שצוין, ארד דורש לקבל לפחות כ-300 אלף דולר לעונה, כאשר יש אף מדברים על סכום שלך כ-400 אלף דולר לעונה. מדובר בסכום כסף שרחוק מאוד ממה שחיפה תהיה מוכנה לתת. בחיפה מדברים על סכום של כ-120 אלף דולר לעונה שיהיו מוכנים לשלם לעונה לבלם שפרץ תחת מרקו בלבול ורשם 16 הופעות בליגה. בזמן שרמי גרשון זוכה לשכר של מעל 400 אלף יורו ואליסון דוס סנטוס, שלא בסגל, מקבל 300 אלף דולר, ארד מבקש להגדיל את שכרו בצורה משמעותית.

ארד (במרכז). משכורת חייל (נעם מורנו)ארד (במרכז). משכורת חייל (נעם מורנו)

בסביבת השחקן אמרו ל-ONE: “לעופרי יש חוזה קיים עד 2020 עם אופציה של מכבי חיפה לשנתיים נוספות. מכבי חיפה יזמו פגישה במהלכה הציעו לחתום על חוזה חדש לחמש שנים. במעמד הפגישה בת”א, שהייתה ברוח טובה, לא נקבנו בסכומים, אבל ביקשנו שההצעה של מכבי חיפה תבטיח את עתידו הכלכלי של עופרי. לצערנו קיבלנו הצעה מעליבה והרבה פחות מהציפיות. מדובר בהצעה שלא עונה כלל וכלל על הציפיות”. מכבי חיפה צפויה לגבש הצעה כספית ולהגיש לשחקן מתוך רצון ומטרה להגיע להסדר שיהיה טוב לכל הצדדים.

ארד הוא ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות של העונה. משחקן ש”קישט” את הספסל בתקופת ההולנדים, הפך לשחקן הרכב לכל דבר בתקופתו של בלבול ובחיפה מודעים לכך שיש צורך לגרום לארד לשחק בראש שקט. יחד עם זאת, גורמים בסביבת חיפה אומרים בשיחות סגורות: “סכום של 120 אלף דולר לבלם צעיר שעדיין לא הוכיח את עצמו הוא סכום ראוי ומתגמל היטב את השחקן”.

ארד וחבשי. המו"מ יימשך (עמרי שטיין)ארד וחבשי. המו"מ יימשך (עמרי שטיין)

אם משפחת ארד תגיע למסקנה כי ההצעה של חיפה לא תבטיח את עתידו הכלכלי של עופרי כפי שהם רואים זאת, אז הם יתמכו בשדרוג החוזה הנוכחי ללא חתימה על חוזה חדש לתקופה של חמש שנים. אגב, אותם הדברים אמורים לגבי חבשי שקיבע את עצמו כשחקן נבחרת ושחקן הרכב. גם במקרה של חבשי הצדדים יצטרכו להגיע להבנות באשר לתנאי חוזהו החדשים של הבלם.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה