האלופה הטרייה, מכבי תל אביב, תארח מחר (שני) ב-21:00 את הפועל באר שבע, האלופה היוצאת מהמקום השני. לאחר 29 מחזורים, הצהובים-כחולים של ולדימיר איביץ’ עדיין ללא הפסד ליגה, ועד לתום העונה הם ינסו לשמור על המאזן המדהים הזה בדרך להישג היסטורי, והם יקוו להמשיך באותו קו גם מול הקבוצה של ברק בכר. במישור המקצועי, צ’יקו אופואדו עלול לסיים את העונה בגלל פציעה ברצועות הקרסול ודור מיכה ימשיך להיעדר בינתיים גם כן.

“בשבילנו כל משחק הוא משחק העונה. מהרגע הראשון נגד מכבי חיפה ועד המשחק האחרון נגד מכבי נתניה”, אמר איביץ’ לקראת המשחק המסקרן והחמיא ליריבה של ברק בכר: “אנחנו משחקים נגד קבוצה איכותית שנמצאת במקום השני ומדובר בקבוצה שזכתה בשלוש אליפויות מתוך ארבע – הם ראויים לכבוד. יש להם הרבה שחקנים טובים אבל אנחנו רוצים שלוש נקודות ולזה אנחנו מתכוננים. ההפרש בין הקבוצות בטבלה? זה אומר על מכבי ת”א הרבה דברים ומגיע לנו הכבוד שאנחנו מקבלים מכל אנשי הכדורגל בארץ”.

"מקווים להביא תוצאות כמו מול נתניה"

ההיכללות בקבוצה המצומצמת של מועדונים שטרם הפסידו באירופה בליגה: “זה תענוג להיות באמצע אפריל ללא הפסד ליגה. זה תענוג עבורי כמאמן, עבור השחקנים ועבור כל העובדים במועדון. עבדנו קשה בשביל זה 9 חודשים והשחקנים אחראים לזה קודם כל, יש להם את החלק הכי גדול בהצלחה שלנו”.

קנדיל, עטר, שכטר, אצילי, כהן וייני (נעם מורנו)קנדיל, עטר, שכטר, אצילי, כהן וייני (נעם מורנו)

השינויים הדרושים בסגל לקראת אירופה: “הודעתי להנהלה שאם המועדון רוצה להצליח ולשחק באירופה נידרש לעשות שינויים בסגל. הבהרתי להנהלה בדיוק מה צריך להביא ואלו שינויים לעשות”.

מצבם של שחקנים דוגמת איתן טיבי, אופיר דוידזאדה וארון שוינפלד: “עד סוף העונה נשתמש בכל השחקנים שחלקם שיחקו יותר וחלקם פחות. כל השחקנים שהזכרתם הם בחורים נהדרים שעבדו קשה גם כשנותרו מחוץ לסגל. הם דחפו את החברה האחרים לעבודה קשה וכולם יודעים שמבחינתי העובדה הקשה במהלך השבוע תמיד קובעת. דיברתי עם שוינפלד, טיבי ודוידזאדה והצעתי להם את מה שהצעתי, זה נושא שצריך להישאר בתוך המועדון. אני רק אגיד שאני מרוצה מהם.

איתן טיבי (אחמד מוררה)איתן טיבי (אחמד מוררה)

ייני: ”לא רוצה להגיד דברים שייתנו לשחקני ב”ש בוסט”

הקפטן שרן ייני אמר במסיבת העיתונאים על שיערו הצבוע בצהוב: “באליפות הראשונה עשינו תספורת וגם עכשיו החלטנו לעשות. צריך לחגוג אליפות אני בעד זה אותנטי ומחבר אותנו”.

המסורת של היריבות עם ב”ש: “היריבות עם ב”ש היא מצוינת אנחנו בקשרים טובים מהנבחרות עם שחקנים שם ואנחנו מעריכים אחד את השני. ברמה המקצועית הניצחון שנה שעברה בטרנר לא קשור למה שקרה העונה אבל ברמה המנטלית יכול להיות. יש דברים שאני רוצה להגיד שיכולים לתת בוסט ליריבה אז אני אעצור כאן”.

שרן ייני במסיבת העיתונאים (נעם מורנו)שרן ייני במסיבת העיתונאים (נעם מורנו)

המטרות עד סוף העונה: “יש לנו הרבה משימות העונה כי כבר עשינו עונה מצוינת ואנחנו רוצים להיכנס לדפי ההיסטוריה של המועדון מבחינת מספר נקודות וגם להישאר בלתי מנוצחים. כל משחק הוא דורש מחויבות ורצינות הכי גבוהה. אנחנו מקווים להביא תוצאות וכדורגל כמו מול נתניה. למדתי בכדורגל שאי אפשר להוכיח שום דבר אבל נעבוד קשה.

היכולת של אמאדור: “ז’איר מאוקלם מהרגע הראשון, אנחנו אוהבים אותו מאוד. מקצועית הוא גם מוערך יש לו רגל שמאל טובה. הוא חזק, אתלט ומהיר. צריך לשחק יותר וזה מה שקורה איתו עכשיו אני תמיד הרגשתי בנמוח לצידו ובמחינתי הוא שחקן מצוין.

ז'איר אמאדור (רדאד ג'בארה)ז'איר אמאדור (רדאד ג'בארה)

הצבה בקישור: “אני מתרכז במה שהמאמן מבקש. הצוות רוצה אותי כבלם ואני חושב שזה מתאים לי. מה שרוצים שאהיה אהיה”.

ההחלטה לא להניף את צלחת האליפות במשחק ההכתרה מול מכבי חיפה: ”היופי במכבי ת”א זה שמדברים על הצורה בה אנחנו מאורגנים. יש את מי שמקבל את ההחלטות ואנחנו עושים מה שאומרים לנו. דעתי האישית בנושא צלחת האליפות לא רלוונטית”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה