במכבי חיפה התקבלה החלטה עקרונית לנסות ולצרף את אחד הליגיונרים הבכירים ועל פי המלצת המאמן מרקו בלבול, יש רצון לצרף בעונה את קשר נבחרת ישראל ואינגולשטאט הגרמנית, אלמוג כהן.

הירוקים מודעים לכך שהעובדה שקבוצתו של השחקן משחקת בליגה השנייה בגרמניה, ונמצאת  בדרך לליגה שלישית, רק תקל על המעבר. בחיפה אישרו שהם עוקבים אחרי מצבו של כהן, שבעבר הלא רחוק היה במו"מ עם המועדון אבל בסופו של דבר עבר לשחק באירופה.

וידאו ג'ובאני רוסו מתראיין

במועדון מודעים לכך שהם חייבים לשדרג עצמם בשחקני נבחרת בכירים על מנת לצמצם פערים. כפי שכבר פורסם, שני שחקני נבחרת נוספים הקבוצה הייתה רוצה הם טאלב טוואטחה שבשלב זה לפחות רוצה להמשיך ולמצות את האופציה באירופה. במידה ולא ניתן יהיה להביאו, יצורף מגן שמאלי זר .השחקן השני מהנבחרת הוא אלי דסה שלגביו נראה שמעבר שלו יהיה הרבה יותר מורכב בגלל שכרו. במועדון הבהירו שאין מצב שמגן מכבי תל אביב המסיים חוזה, ישתכר בסכומי הכסף שידרוש ומעורכים במעל חצי מיליון יורו. במצב כזה, ארנסט מבוקה ימשיך בקבוצה.

בעניין אחר. מכבי חיפה עשויה להשלים את עסקת העברתו של טוראי סיהאו (19) קשר מרכזי מגמביה שמשחק בבית"ר טובורוק. מדובר בשחקן שנתון במעקב כבר שנה ואם יוחלט לחתום על העסקה הוא יחל את האימונים בקבוצה הבוגרת ואם ירשים יישאר, במידה ולא, יושאל לקבוצה אחרת.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה