לא לכולם האליפות של מכבי תל אביב מובנת מאליה, בעיקר אחרי ארבע שנים עקרות בהן הפועל באר שבע הייתה זו ששלטה בליגת העל ביד רמה. ההישג של הצהובים, שנחתם הערב (שבת) עם 0:1 על מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-28, שיחרר המון רגשות במיוחד אצל שחקני הקבוצה.

מי שלא זכר חסד נעורים לאקסית המיתולוגית שלו, הפועל ת”א, הוא החלוץ של הצהובים איתי שכטר, ששר לאוהדים של קבוצתו: “האדומים אוכלים ת’לב”. הוא כמובן הצטרף לשירים של האוהדים לאחר מכן.

שכטר: ללא ספק האליפות הכי דומיננטית

הקפטן שרן ייני הנרגש אמר בסיום: “כיף לנו לעטר את המועדון הזה כל פעם מחדש, זה מועדון שרודף על תארים בכל עונה, חזרנו למקום הטבעי שלנו. זה אליפות מחוץ לבלומפילד, זה קשה וכיף לעשות אליפות בנתניה, מקווה שהבאה תהיה בבלומפילד. האליפות היא לאורך כל העונה, זה היה מתוק יותר אם זה היה משחק מול קבוצה במקום שני שיכריע את האליפות, אבל אנחנו מאושרים”.

ולדימיר איביץ' חוגג (נעם מורנו)ולדימיר איביץ' חוגג (נעם מורנו)

החיבור לאיביץ’: “יצא לי לדבר עליו, הוא ישר כמו סרגל ומי שיסטה מהדרך שלו לא ישחק. הוא גורם לנו לשחק ממושמע מכל הבחינות, כולם נלחמים וכל השחקנים פה מבקיעים שערים, הצעירים נתנו אנרגיות וזה הקסם שלנו השנה”.

הטענות כי הליגה העונה חלשה: “אין לי מה לענות על זה, אני פשוט שמח שזכינו באליפות, לא מחפש מינוסים. ביום רביעי יש לנו משחק גביע, נחגוג הערב ואז נחשוב על הגביע מול בני יהודה שהיא קבוצה קשה מאוד”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה