מי יאמן את יובנטוס בעונה הבאה? התקשורת האיטלקית ממשיכה לעורר עניין בנוגע למשרת המאמן הבא של הגברת הזקנה, והיום (שלישי) שם נוסף שעולה ב”קוריירה דלו ספורט” הוא של פפ גווארדיולה, והוא מצטרף לזינדין זידאן ואנטוניו קונטה, שהוזכרו עוד קודם כמי שמועמדים להחליף את מסימיליאנו אלגרי.

פפ הוא אחד המאמנים המעוטרים והמוערכים ביותר כיום ובימים אלה נמצא על הקווים בשורות מנצ’סטר סיטי, איתה זכה בגביע הליגה לפני כמספר שבועות, ואף נמצא חזק במאבק האליפות מול ליברפול שנושפת בעורפה. הספרדי נודע בזכות הישגיו הרבים מתקופתו בברצלונה, ממנה עבר לבאיירן מינכן ומשם לסיטי, ועל מעמדו בשוק כמאמן המוביל בעולם אין כל עוררין. 

משחק עונה לציפיות: 1:2 ליובה על נאפולי

פאביו פארטיצ’י, המנהל הספורטיבי של יובנטוס, הגיב לשמועות ואמר: “עזיבת אלגרי אינה קשורה לתוצאה שתהיה מול אתלטיקו מדריד במסגרת ליגת האלופות או למאבק האליפות בין אם נזכה או בין אם לא. אנו נחכה אחרי משחק הגומלין מול אתלטיקו ונקבל החלטות ביחד עם הנשיא”, ובכך רמז כי מתוכננת פגישה עם המאמן לאחר שדיווחים בשבוע שעבר טענו כי הוא כבר הציע את התפטרותו לאחר ההפסד במדריד.   

בקרוב ביובנטוס? ז'ואאו פליקס (רויטרס)בקרוב ביובנטוס? ז'ואאו פליקס (רויטרס)

מלבד משרת המאמן, הביאנקונרי מעוניינים להתארגן לקראת העונה הבאה מבחינת סגל השחקנים ועל פי דיווח בתקשורת האיטלקית, המועדון מוכן להציע 120 מיליון יורו עבור ז'ואאו פליקס, שחקנה המוכשר של בנפיקה הפורטוגלית. השחקן בן ה-19 כבר הוגדר בעבר כשילוב של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו בשחקן אחד. הוא דומה חיצונית לפרעוש, אך מעריץ מושבע של CR7 ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים של שנות ה-2000.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה