למרות שבהפועל חיפה מודעים לכך שהסיכוי להגיע לפלייאוף העליון לא תלוי רק בהם אלא יותר בתוצאות הקבוצות שמתמודדות מולה על הכרטיס האחרון דרך המקום השישי, הבעלים יואב כץ רואה בשרון מימר כמאמן של הקבוצה גם לקראת העונה הבאה.

על פי הנודע ל-ONE, המאמן, לו סעיף בחוזה כי הוא ממשיך באופן אוטומטי רק במקרה של פלייאוף עליון, התבקש על ידי כץ להתחיל ולהכין את העונה הבאה ואף לשוחח עם מספר שחקנים דוגמת שון גולדברג ורסמוס שסטט, שעל הכוונה להשאירם פורסם השבוע ב-ONE.

בלבול לאחר הדרבי: היינו עלובים התקפית

לדעת כולם במועדון מימר הצליח השנה מעל המשוער למרות שתי תקלות בגביע מול עכו ובליגה בבית מול אשדוד: "אנחנו לא שוכחים באיזה מצב מימר הגיע אלינו ומה עשה. מדובר במאמן שהצליח להתחבר מהר מאוד לאופי של המועדון והוא נחשב לאחד המאמנים הטובים בליגה. אין סיבה בעולם שלא ימשיך ולראייה העובדה שמימר כבר משוחח עם שחקנים לעונה הבאה", אמרו במועדון.

בחיפה מקווים שפרשת גבריאל תאמאש תישאר מאחור אבל יחד עם זאת במועדון מנסים לחזק את השחקן שהגיש אתמול (חמישי) תלונה במשטרה בגין איומים והסתה. במשטרה החלו לבדוק את התלונה.

גבריאל תאמאש (רדאד ג'בארה)גבריאל תאמאש (רדאד ג'בארה)

במישור המקצועי, בקבוצה מודעים למשחק הקשה הצפוי מול הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר אבל יודעים שאם ברצונם להשיג כרטיס לאירופה, אסור להם לחזור בידיים ריקות ולהשיג במקרה הפחות טוב נקודה אחת לפחות. בעניין אחר, כץ יכול היה השבוע לצחוק כל הדרך אל הבנק אחרי שהכניס לקופת המועדון קרוב ל-600 אלף ש”ח נטו מהדרבי וזאת אחרי קיזוז כל ההוצאות.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה