הפועל תל אביב עוד עסוקה במאבקי התחתית בליגת העל, כאשר נותרו לה תשעה משחקים עד לסיום העונה, רגע לפני הפלייאוף העליון כאשר הבא ייערך ביום ראשון מול מכבי פתח תקווה, אולם מסתבר שבמתחם חודורוב כבר מתכננים מאחורי הקלעים את העונה הבאה. ל-ONE נודע היום (חמישי) כי האדומים צפויים להנחית קשר התקפי למבחנים לקראת העונה הבאה, רונאלדו ואסקס מהרפובליקה הדומיניקנית.

מדובר בכישרון גדול במדינה המרכז אמריקאית. ואסקס בן ה-19 מקבוצת אתלטיקו פאנטוחה המקומית משחק כחלוץ וגם כשחקן כנף בימין ובשמאל והנו שחקן נבחרת הרפובליקה הדומיניקנית הבוגרת. עד כה הוא כבש שני שערים בחמש הופעות בנבחרת הבוגרת ובנבחרות הצעירות של המדינה ערך עוד תשע הופעות וכבש שבעה שערים, כשבין היתר השתתף באליפות Concacaf הצעירה. אמש הוא אף שיחק במשחק הגומלין של קבוצתו שהפסידה 5:0 בסיכום שני המשחקים מול ניו יורק רד בולס בשמינית גמר ליגת האלופות של Concacaf.

בתוך כך, הפועל ת"א מקווה ואופטימית שמרווין פירסמן יוכל לחזור להרכב הקבוצה כבר מול מכבי פתח תקווה לאחר שכבר ערך אימון מלא ואם ימשיך להרגיש טוב עד יום ראשון ישוב ל-11, אם כי בוולפסון עדיין מגדירים אותו בספק למשחק. בנושא אחר, במועדון שוחחו עם ג'וזף גנדה והוחלט כצפוי לא להענישו על התנהגותו במשחק מול מכבי נתניה ביום שבת האחרון אלא רק לדאוג שלא יחזור שנית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה