מונאקו הצרפתית, שנמצאת העונה במאבקי ירידה לא פשוטים בכלל, מנהלת מזה מספר חודשים מעקב אחרי שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ’. הסרבי בן ה-23 שחווה עונה מעולה בשער של הצהובים, ידוע כאחד שמכוון לבצע את הקפיצה שלו לליגה גדולה יותר במהלך הקיץ הקרוב והקבוצה מהנסיכות היא אחת הרציניות בעניינו. כידוע, בסיום העונה הוא ייכנס אל השנה האחרונה בחוזהו בשורות המועדון של מיץ’ גולדהאר. 

על פי הידוע ל-ONE, היו כבר בדיקות מאחורי הקלעים מול מכבי ת”א בתקופה האחרונה בכל הנוגע לסכום ההעברה הצפוי, שאמור להיות סביב 4.5 מיליון יורו. מונאקו אינה היחידה בצרפת אשר הביעה עניין בשוער אך לפחות על פי המידע בשלב זה, היא זו שכבר ביצעה מספר מהלכים לגביו. כזכור, לאחרונה השוער החליף סוכן ושכר את שירותיו של מילוש מלנוביץ’

איביץ: "היו לנו מספיק מצבים"

מי שעומד בשער של מונאקו במרבית המשחקים העונה הוא דייגו בנאליו השווייצרי הוותיק בן ה-35 כאשר השוער השני הוא דניאל סובשיץ’ הקרואטי בן ה-34. הקבוצה מהנסיכות ספגה לא פחות מ-41 שערים והיא נמצאת מתחת לקו האדום אך במקום שממנו הולכים למשחקי המבחן בסיום העונה, והיא בעלת ההגנה השנייה בחולשתה בליגה הצרפתית. הישארות שלה בליגה סביר להניח תגביר את הסיכויים לעסקה בנוגע לסרבי של מכבי ת”א שצפוי לעמוד בשער של נבחרתו גם במשחקים הבינלאומיים בחודש הבא מול גרמניה ופורטוגל. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה