חלון ההעברות הישראלי לא יכל להסתיים בלי הפתעה אחת נוספת. בית”ר ירושלים, שהייתה פעילה מאוד עד כה, השלימה מעבר מפתיע נוסף כאשר רכשה את גדי קינדה ממ.ס. אשדוד. כך נודע לראשונה ל-ONE.

מחיר הרכישה הוא שישה מיליון שקלים, התשלום יועבר לאשדוד בעונה הבאה וקינדה חתם על חוזה ל-4.5 שנים. כמו כן, הוסדר בין הקבוצות כי לאשדוד יהיו אחוזים מעטים ממכירה עתידית של השחקן.

גדי קינדה בהתייחסות ראשונה לחתימה בבית"ר

קינדה הגיע מלווה בסוכנו דודו דהאן לרשות לבקרה תקציבית כדי לחתום על מסמכי ההעברה ואמר לכתבנו תום נחום: “שמח מאוד להגיע לבית”ר”. דהאן הוסיף: “כיף תמיד שזה ברגע האחרון, זה האדרנלין, אני חושב שבית”ר ירושלים זה המקום הכי נכון לגדי כרגע בקריירה שלו, עם הפרוייקט שמושיקו חוגג בונה. כיף גדול, מאושרים”

הקשר המוכשר מוצא לראשונה תחנה מחוץ למועדון של ג’קי בן זקן. הוא יחזק את הסגל של ניר קלינגר, שצירף בחלון הנוכחי את יוסי בניון, מיחאי וודוץ, פרדי פלומין ובנוסף אנתוני אנאן הגנאי.

גדי קינדה ודודו דהאן (תום נחום)גדי קינדה ודודו דהאן (תום נחום)

לקינדה בן ה-25 יש העונה שני שערי ליגה. העונה מערכת היחסים שלו עם אשדוד ידעה עליות ומורדות, ובשיא האירועים, היו מספר ימים בהם ניתק כל קשר מהמועדון. עדיין, מדובר באחד הכישרונות הגדולים ביותר שגדלו באשדוד ויהיה מעניין לראות אותו בתחנה החדשה כעת.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה