מכבי נתניה, שמנסה לקדם את שאילתו של רועי קהת עם אופציה לרכישה כפי שנחשף ב-ONE, ממשיכה לנהל שיחות עם מכבי חיפה בנוגע לכך אולם כרגע אין הסכמות בין הצדדים. גורמים המקורבים למועדונים העלו הצעה לפיה יירקם טרייד בין קהת לניקו אולסק, או אפשרות שלחיפה תהיה איזושהי זכות עתידית של האמריקאי-ארגנטינאי לאחר שכבר ניסתה לשים את ידה עליו בקיץ האחרון.

אבל, מבחינת מכבי נתניה הנושא כלל לא עומד על הפרק, לא מבחינת הקבוצה ולא מבחינת השחקן שהבהיר שהוא מעוניין לשחק בנתניה ולא לעבור לקבוצה אחרת. בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, אמר על כך ל-ONE: "חלון העברות נועד לתיקונים והתאמות ולא למהפכות, לכן החתמנו שחקן יצירתי שיכול לשחק במספר עמדות בחלק הקדמי, במידה ותהיה הזדמנות מעניינת ברגע האחרון, תמומש בלי למצמץ. המועדון לא יוותר אחרי 21 מחזורים, כשגם הגביע וגם הפלייאוף העליון וגם אירופה על הפרק, על שום שחקן משמעותי".

בלבול שמח מהניצחון ומחכה לאייל ברקוביץ׳

את דבריו, סגל חתם בפנייה לאוהדי הקבוצה: "להזכירכם אני אוהד לפני הכל, וככזה לא אתן לפגיעה במרקם המרגש והמהנה שיצרנו, למרות הפתיחה בתנאים מקצועיים לא אופטימליים. כמו שאמרתי יותר מפעם אחת בימים האחרונים, להתראות היום ב-21:00, אני אהיה חלק מהגוש המעודד, ואתם?".

בתוך כך, גם הפועל ת"א בודקת אפשרות לצרף את קהת לשורותיה, זאת לאחר שכבר הוערך כי במתחם חודורוב לא ינסו להתחזק ביום האחרון של החלון. האדומים, שפנו לנציגי השחקן, מנסים גם הם להגיע לסיכום מולו מול הירוקים על השתתפותם בשכרו, שכן כמובן שהם לא מסוגלים לשלם את הסכומים שהוא מרוויח, כ-400 אלף יורו לעונה. העניין הכספי כמובן חוצץ בין הצדדים, כאשר הפערים גדולים בין מה שהאדומים מסוגלים לשלם לשחקן לבין העובדה שהירוקים לא מעוניינים להשלים את שכרו.

יחמיר היקה חתם לעונה וחצי ועבר בבקרה

יחמיר היקה, קפטן נבחרת אלבניה שחתם לעונה וחצי במכבי נתניה באמצעות סוכנו אבי ציוני, עבר בבקרה התקציבית ויעמוד לרשותם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה החל מהמשחק הבא מול הפועל רעננה ביום שבת.

ניב גולדשטיין, יחמיר היקה ואבי ציוני (מערכת ONE)ניב גולדשטיין, יחמיר היקה ואבי ציוני (מערכת ONE)

כזכור, היקה נחת בנמל התעופה בן גוריון כבר ביום שבת האחרון, אולם נאלץ לשוב לאלבניה דרך טורקיה בהיותו "מסורב כניסה" מאחר שמכבי נתניה לא הסדירה כביכול כראוי את אשרת העבודה שלו, ולאחר שעוכב בשדה כמה שעות, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. אתמול הוא שב לישראל, והפעם כשהנושא הוסדר, והספיק להגיע למתחם האימונים, להיקלט במועדון והוא יגיע לאצטדיון בנתניה כדי לצפות בחבריו החדשים מול מכבי פ"ת.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה