הפועל תל אביב, שחיזקה אתמול את חוליית ההתקפה עם צירופו של שחר הירש שחזר למועדון לאחר חצי עונה בהפועל אשקלון, מחפשת גם חיזוק לחוליית ההגנה, לאגף השמאלי ליתר דיוק. ל-ONE נודע היום (שני) כי האדומים מנסים למצוא שחקן שיתחרה על ההרכב מול מרווין פירסמן, כאשר השמות שהוצעו הם של אורי מגבו מעירוני קריית שמונה ועוז ראלי מבית"ר ירושלים.

בנוסף, ל-ONE נודע כי מאחורי הקלעים כבר החל מו"מ בין מגבו להפועל ת"א, כאשר ידוע כי רפואה מעריך מאוד את יכולותיו עוד מהתקופה שאימן אותו במכבי פתח תקווה וכבר ניסה להביא אותו למתחם חודורוב בעבר. כמו כן, ק"ש ביקשה להשתחרר מחוזהו לאחר צירופו של קובי מור בשבוע שעבר.

רפואה: צריך להיות סבלניים בנוגע לרכש

פירסמן, שעלה לכותרות בשבוע האחרון בשל העובדה שהוצא מההרכב הראשון במשחק מול בני יהודה כשעמירן שקלים הועדף על פניו ולאחר מכן ביום שישי האחרון עם התקרית באימון הקבוצה עם קובי רפואה לאחריה נזרק ממתחם חודורוב. כעת, בעוד שקלים תורגל ב-11 לקראת מכבי חיפה הערב, בוולפסון, בלי קשר לתקרית ולאחר תקופה ארוכה שבה שקלו את הנושא, מחפשים מגן שמאלי חדש. מגבו וראלי, שכבר הוצעו למועדון בקיץ, על הפרק, כאשר כמה מגנים זרים הוצעו בתקופה האחרונה ולא הרשימו את רפואה. מי שעשויים לעזוב את הפועל ת"א ביממה הקרובה הם רז כהן ופייסל מוליץ'.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה