עסקת הענק הראשונה של חלון ההעברות בינואר בליגת ג’פניקה הפכה הערב (שלישי) לרשמית. פרדי פלומין, הקשר שהצטיין מפתיחת העונה בשורות העולה החדשה הפועל חדרה, חתם רשמית ל-3 שנים בבית”ר ירושלים ויעבור למועדון מהבירה באופן מיידי. הצרפתי ישתכר בכ-220 אלף דולר לכל עונה בממוצע.  

תחילה, העסקה הייתה אמורה לכלול גם את קווין טאפוקו, אבל בסופו של דבר השחקן הערים קשיים בשל רצונו לשחק בהפועל באר שבע. כזכור, במתווה הראשון סוכם שהאחרון יעבור לבירה בקיץ, אבל בשל חוסר רצונו היה חשש כי הדבר יפיל את העסקה. לבסוף הגיעו המועדונים למתווה בו פלומין הוא זה שעובר לבדו.

קלינגר: משחק פחות טוב, מאוכזב

הצרפתי יצטרף לקבוצה מהבירה תמורת כצי מיליון דולר, כאשר הוא יקבל חוזה משתדרג לשלוש שנים. בעונה הראשונה ירוויח כ-15 אלף יורו לחודש, בשנייה ישלשל לכיסו 20 אלף יורו בחודש ובשלישית 23 אלף יורו. מהפועל חדרה נמסר: “מודים לפרדי על תרומתו הרבה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך!”

פלומין בן ה-23 הגיע לישראל מקוובילי מהליגה השנייה בצרפת, במדיה לא כבש אף שער בעונה שעברה. העונה הוא חווה עונת שיא בקריירה כשהפך לאחד השחקנים היעילים בליגה, עם ארבעה שערים וארבעה בישולים. הוא גם מוליך את שחקני הליגה בדריבלים (87 דריבלים מוצלחים ב-143 ניסיונות).

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה