אחרי שהצליחו לעכל את ההודעה של בית"ר ירושלים בדבר חתימת ההסכם מול השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, בהפועל חיפה לא פוסלים את האפשרות להעביר כבר במהלך ינואר את שטקוס לבירה, אם הירושלמים יסכימו לשלם דמי העברה עבור הליטאי, או לחילופין תסכים יעבירו לקבוצה את החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר.

שרון מימר רוצה מאוד לראות את סילבסטר בהפועל חיפה, ואם בית”ר תהיה מוכנה בקיזוז מול שטקוס לשחרר את החלוץ, הפועל חיפה תשמח לקלוט אותו. יואב כץ אמנם נכווה משטקוס כי היה בטוח שהשוער יחתום על חוזה חדש בקבוצה, אבל בהפועל חיפה ידעו היטב שברגע שסוכנו של השוער, דודו דהאן, נכנס לתמונה, שטקוס לא ימשיך ויחתום על חוזה במקום אחר.

שטקוס (רדאד ג'בארה)שטקוס (רדאד ג'בארה)

בחיפה לא חוששים ממהלך בו שטקוס יעזוב כבר בינואר, כאשר במועדון אמרו: "הפועל חיפה יותר חזקה מכל שחקן, כולל מארנסטס שטקוס. עם כל הכבוד לשטקוס, אם הוא לא יהיה פה אז יהיה שוער אחר, מה עוד שיש לנו את רן קדוש ואיתו לקחנו את תואר אלוף האלופים". אחת השאלות במועדון כרגע היא אם יוחלט להשאיר את שטקוס עד תום העונה, איך הדבר ישפיע מקצועית על השוער, שמן הסתם כבר יהיה מרוכז במעבר לבית"ר ירושלים.

סוכנו של סילבסטר עו"ד שחר גרינברג הגיב לידיעה ואמר: ״אף גורם בבית”ר ירושלים לא הודיע לנו על שחרור או אפילו על רעיון שכזה, ההפך הוא הנכון. כרגע סילבסטר מרוכז אך ורק במשימות של בית”ר ירושלים, היה ותגיע הצעה הולמת מהפועל חיפה נשקול אותה יחד עם הצעות נוספות״.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה