לוס אנג’ס לייקרס רשמה הלילה ניצחון מרשים במיוחד, 101:127 על האלופה גולדן סטייט, אבל מי שעורר דאגה גדולה היה לברון ג’יימס, שנאלץ לצאת בעקבות פציעה במפשעה כבר במהלך הרבע השלישי של ההתמודדות, אך דאג להרגיע את האוהדים של הקבוצה מעיר המלאכים מהר מאוד.

“במקרה שלי, אני אף פעם לא ממש מודאג מפציעות. ירדתי בכוחות עצמי מהפרקט. אני לא יודע אם אחמיץ את המשחק הבא. אני אעשה MRI ונחכה לתוצאות. אקדיש את היום שלי מחר להתאוששות, ואחליט באותו יום של המשחק (נגד סקרמנטו), איך אני מרגיש”.

בזכות הניצחון אתמול, הלייקרס הגיעו ל-20 ניצחונות כבר במהלך חודש דצמבר. לשם השווה, בעונה שעברה הקבוצה הגיעה לאותו מספר ניצחונות רק בתחילת חודש פברואר. זה השלב הכי מוקדם בשבע השנים האחרונות שבו הקבוצה מעיר המלאכים מגיעה ל-20 ניצחונות, ואין ספק שהשפעתו של קינג ג’יימס מכריעה.

מרכוס מוריס מחמיא: “התרגלנו לזה כבר מקיירי”

במשחק גדול נוסף הלילה, בוסטון רשמה ניצחון דרמטי 114:121 על אחת היריבות הכי בולטות שלה העונה במזרח, ניצחון שהזכיר לנו שעם כל הכבוד לכל מי שרוצה לנצח את החוף המזרחי העונה, לסלטיקס יש יתרון בדמותו של קיירי איירווינג, אולי הווינר הכי גדול שיש היום ב-NBA ואחד משחקני הקלאץ’ הטובים אי פעם.

איירווינג קלע את הסל שהכניס את המשחק להארכה, ושם, בשתי הדקות האחרונות, צלף שתי שלשות שהפכו יתרון של הסיקסרס והוביל את הבריחה של בוסטון. קיירי עצמו אמר בסיום: “זה פשוט היה כיף. אני תמיד אומר שאני רוצה להיות על הבמות הגדולות, אני אוהב לשחק נגד הטובים ביותר”.

חברו לקבוצה מרכוס מוריס הוסיף: “האמת היא שבשלב הזה כבר התחלתי להתרגל לזה ממנו. כשהוא רק הצטרף, זה היה נראה לי מטורף מה שהוא מסוגל לעשות, אבל היום אני אפילו לא מופתע מהזריקות שהוא מסוגל לקלוע. פשוט ידעתי שהכדור ייכנס. ראיתי את זה בעבר, ראיתי את זה הרבה פעמים. זה מרגיש כמו הילוך חוזר”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה