סוכנו של נריוס ואלסקיס, אדם קידן, כבר סגר את רוב הפרטים מול חלוץ נבחרת ליטא והתייחס להגעתו הצפויה להפועל תל אביב, כשאמר ל-ONE: "רוב הפרטים סוכמו, נריוס רצה לשחק בארץ רק בהפועל ת"א, הוא צפוי לחתום על החוזה ביממה הקרובה". כמו כן, הוא ציין כי החלוץ אמור לנחות בתחילת השבוע הבא בישראל על מנת להצטרף רשמית, זאת לאחר שוויתר על הצעות אחרות מתאילנד.

מלבד ולאסקיס, בהפועל מנסים לחזק את הסגל בחלון ההעברות שייפתח בעוד כשבועיים, אך כלל מלקקים דבש בינתיים. אחד המועמדים שאל נציגיו האדומים פנו, יבגני שיקאבקה, חלוץ בלארוסי מוערך בן 26, כבר לא יגיע למתחם חודורוב בינואר, כשהוא בדרכו הבטוחה ללאריסה היוונית וכבר סיכם בשורותיה. גורמים בסביבת המועדון מעריכים כי המצב הלא פשוט של הפועל באר שבע עשוי לתרום לסיכויים שחנן ממן, עדן בן בסט או ניב זריהן יעשו את הדרך למתחם חודורוב.

אופיר חיים: "מקווים לצאת לדרך חדשה"

מנגד, מי שעלול לעזוב את הפועל ת"א הוא פייסל מוליץ', שכבש מול הפועל קטמון בסיבוב ח' של גביע המדינה ביום ראשון האחרון. למרות שכרגע הוא מתוכנן להמשיך ולשחק, בהיותו החלוץ הטבעי היחיד בסגל לאחר שעומר דמארי גמר את העונה, הסרבי לא טומן את ראשו בחול ולא פוסל אפשרות להשתחרר בינואר.

ל-ONE נודע כי נציגים מקבוצת בראן הנורבגית הגיעו לישראל כדי לעקוב אחרי מוליץ' בתקופה האחרונה ואף כבר יצרו קשר עם הפועל ת"א בנוגע אליו, כאשר דומה כי בכל מקרה במתחם חודורוב חושבים על חלוצים אחרים, כלל לא בטוח שבונים על הסרבי עד לתום העונה, ולא יתנגדו בלשון המעטה למכור אותו, חצי שנה אחרי שמימשו את אופציית הרכישה מהפועל עכו תמורת כ-100 אלף שקל.

עם זאת, דומה כי אם השחקן יבחר שלא להמשיך במתחם חודורוב, זאת בעוד אופיר חיים אמר לפחות במסיבת העיתונאים כי הוא מקווה שמוליץ' יישאר בהפועל ת"א, נראה כי יהיו לו אופציות נוספות מעבר לים, כגון באלבניה ובקפריסין, שם כבר מגלים בו עניין.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה