ההתאחדות לכדורגל החליטה על האצטדיונים בהם תארח נבחרת ישראל את משחקיה בבית G במוקדמות אליפות אירופה 2020, הכולל את נבחרות פולין, אוסטריה, סלובניה, מקדוניה ולטביה והודיעה על כך רשמית הערב (חמישי).

נבחרת ישראל תפתח את הקמפיין מול נבחרות סלובניה ואוסטריה באצטדיון סמי עופר שבחיפה, לאחר מכן תפגוש בטוטו טרנר בבאר שבע את נבחרות מקדוניה ולטביה ותסיים את הקמפיין בטדי בירושלים מול נבחרת פולין.

אנדי הרצוג מסכם את כנס המאמנים

משה זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר: "השקענו מחשבה רבה בבחירת האצטדיונים מתוך רצון שהנבחרת תזכה לתנאים המקצועיים הטובים והמתאימים ביותר וכדי לאפשר לאוהדים הנמצאים בכל מקום במדינה ליהנות מהנבחרת ולתמוך בה. אני מאמין כי התקדמות הנבחרת, שהחלה בקמפיין ליגת האומות, תימשך ואהבת הקהל והנכונות שלו להיות עם הנבחרת מחייבת אותנו לבחור באצטדיונים בעלי התכולה הגדולה ביותר. הצוות המקצועי היה שותף להחלטה כמובן ואין לי ספק שאם הדברים יעבדו טוב על כר הדשא החגיגה ביציעים תהיה מושלמת. בימים הקרובים נסיים את העבודה על מחירי המנויים והכרטיסים למשחקי הנבחרת וגם בהיבט הזה נצא עם בשורה אמיתית. היה חשוב לנו שהנבחרת תגיע לכל מקום מרכזי בארץ, ודאי לבירתנו ירושלים, ונמצא גם את תמהיל המחירים הנכון שיאפשר לכמה שיותר אוהדים ואוהדות לשמור אמונים לנבחרת הלאומית".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה