הנהלת הפועל תל אביב ערכה אמש (שני) שימוע לשחקנה, רפי מנקו, עקב חוסר שביעות רצון מתפקודו. במהלך השימוע, הטיחו הנהלת הקבוצה, יושב ראש המועדון רמי כהן וחבר ההנהלה, ידידיה רפפורט, כי הם אינם מרוצים מהיכולת של השחקן ועל כן מעוניינים להתיר את חוזהו. מנגד טען השחקן שהגיע מלווה בסוכנו, אבי זילברמן, יושב ראש ארגון השחקנים, ניר אלון ועורך הדין של הארגון, רן קידן, שהוא מרוצה בקבוצה, הן מקצועי והן חברתית ועל כן רוצה להישאר.

אנשי הפועל תל אביב תולים את הרצון לשחררו בכך שלטענתם מציג השחקן יכולת חלשה ממה שציפו מה שלא מובן בעיקר בשל העובדה כי רק ביולי האחרון מימשו בהפועל את האופציה על הפורוורד בכתב וזאת בשל העובדה כי השחקן היה אחד מהמובילים בעלייה לפיינל פור בסיומה של אחת העונות הטובות של המועדון בליגה הבכירה, בנוסף אי הגעתו של מאמן הקבוצה, דני פרנקו לדיון או איש מהצוות המקצועי מחזקת את העובדה כי אינם לוקחים חלק בהחלטה זו.

דני פרנקו. למה הוא לא נכח בשימוע? (חגי מיכאלי)דני פרנקו. למה הוא לא נכח בשימוע? (חגי מיכאלי)

מנקו הינו אחד מבין הישראלים הבכירים בקבוצה ומחזיק בחוזה עונתי גבוה מאוד במה שמעריכים בסביבתו כסיבה היחידה לכל ההתנהלות הזו מולו והרצון להשתחרר מההסכם עימו שייתן מרווח כלכלי למועדון. במהלך השימוע הועלה נושא הלנת שכרו של מנקו שטרם קיבל את שכרו על חודש אוקטובר ועל כן הציבו יו"ר ארגון השחקנים ועורך הדין של הארגון, אולטימטום על פיו חייב המועדון לשלם לשחקן עד היום, ואכן במהלך הצהריים הכסף שולם לשחקן.

מתוך כך מסתמנות כעת שלוש אופציות על הכף, האחת הינה המשך דרכו של מנקו עד תום העונה בקבוצה כפי שרוצה השחקן אף על פי שהוא יודע כי אינו רצוי מבחינת ההנהלה, השנייה היא מעברו לקבוצה אחרת בעוד מכבי אשדוד מעוניינת בשירותיו, השלישית עלולה לגרום לנזק הן עבור השחקן והן עבור המועדון והיא התרת הסכמו ובכך יהיה שחקן חופשי בשלב זה של העונה.  

כל סיפור מנקו מגיע בתזמון לא טוב מבחינת הפועל תל אביב שמתכוננת למשחקה מול הפועל ירושלים ודווקא בעת שהקבוצה התחילה לצבור תאוצה ומומנטום חיובי. נכון לעכשיו, השחקן צפוי להמשיך ולהתאמן כרגיל עם חבריו אך גורמים בקבוצה מספרים כי כל הסאגה סביבו מעיבה מעט על האווירה בחדר ההלבשה בעיקר בשל היותו דמות דומיננטית בסגל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה