אנחת רווחה נרשמה אמש (שבת) במכבי תל אביב, לאחר שהאלופה פירקה את הפועל חולון 66:99 במסגרת המחזור ה-6 בליגת ווינר סל. הצהובים עצרו רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, תוך שהם הציגו יכולת שונה לחלוטין מיום חמישי האחרון, אז הובסו בביתם נגד ריאל מדריד ביורוליג.

למרות התוצאות האחרונות, כ-6,000 אוהדים צהובים הגיעו כדי לתמוך בקבוצתם, שהייתה חייבת ניצחון כדי להוריד קצת לחץ מהתקופה האחרונה. למרות שקיימו רק אימון אחד לפני המשחק, הצהובים נראו מצוין והם יגיעו במצב רוח מרומם לקראת המשחק הקריטי השבוע במפעל היבשתי מול גראן קנריה.

ספאחיה:"חולון זה לא ריאל מדריד"

שמעון מזרחי ודייויד פדרמן נכנסו לחדר ההלבשה בכדי לברך את השחקנים על הניצחון. המאמן נבן ספאחיה ממשיך בינתיים לקבל קרדיט מההנהלה, שמבינה כי הנסיבות המחמירות אליהן נקלעה הקבוצה, משפיעות באופן קריטי על היכולת. מי שיחזור לשחק לאחר היעדרות של ארבעה משחקים הוא הסנטר טאריק בלאק, שהחלים כמעט לחלוטין מהפציעה בשריר הירך האחורי. הסנטר ערך מספר אימונים אישיים בימים האחרונים כדי לחזור לכשירות מלאה, כשבקבוצה לא רצו לסכן אותו עקב הכאבים שחווה ושמרו אותו למשחק היורוליג הקרוב. 

במכבי ת"א מבינים כי המפגש ביום חמישי הקרוב באיים הקנאריים קריטי עבור הקבוצה, שחייבת ניצחון שיכול לעזור לה להישאר במאבקי העלייה להצלבה. שלא כתמיד, תקדים הקבוצה את יציאתה לספרד ותחל את המסע לאיים הקנריים כבר בלילה שבין שלישי לרביעי, בתקווה לחזור עם ניצחון מול הקבוצה שנחשבת לאחת מהחלשות ביותר במפעל.

שחקני מכבי ת"א חוגגים (איתי כהן)שחקני מכבי ת"א חוגגים (איתי כהן)

ספאחיה, קיבל בשורה טובה מכיוונו של סקוטי ווילבקין, שחקנו החשוב ביותר. כזכור, הגארד שבר חלקית את אגודל ימין טרם משחק קבוצתו מול אולימפיאקוס, כשבשני המשחקים מול ברצלונה וריאל מדריד הוא הציג יכולת ירודה לאור הכאבים מהם הוא סובל ביד הזורקת. הפעם, ווילבקין סיפק משחק של 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כשנראה כי הוא מקבל חזרה את הביטחון לו הקבוצה הייתה זקוקה נואשות. במהלך הירידה לחדר ההלבשה נראה חיוך על פניו של האמריקאי, כשהוא מבין כי המשחק הזה עשוי לשמש כנקודת מפנה עבורו.

בתוך כך, הצהובים שכזכור החתימו את רמון סשנס לשלושה חודשים בלבד, צפויים להאריך את חוזהו עד לתום העונה במידה וירשים. גם מצבו של ג'רמי פארגו, שצפוי לחזור לפרקט רק לקראת השנה האזרחית הבאה, תלוי בכך, אך לא מן הנמנע שסשנס יחתום על חשבונו של קנדריק ריי, ממנו מביעים אכזבה בקבוצה.

רמון סשנס (איתי כהן)רמון סשנס (איתי כהן)

מי שנכנס לעניינים לאחר תקופה מאתגרת מאוד מבחינתו הוא ג'ון דיברתולומאו, שסיים עוד משחק ליגה מצוין עם 20 נקודות, 4 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. הקפטן עבר מספר שיחות עם המאמן, שאף ביקר אותו במשחק מול הפועל גלבוע/גליל. בניגוד למה שדובר, בין הקפטן למאמנו קיימים יחסים טובים, כשספאחיה החמיא לגארד לאחר המשחק: "הוא שיחק מצוין. היו כמה מהלכים לא טובים בהגנה, אבל הוא חיפה עליהם בהתקפה. אני מרוצה ממנו מאוד".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה