יממה לאחר הפיטורים של גיא לוזון ולבית"ר ירושלים עדיין אין מאמן. במועדון מבהירים כי ההחלטה על המאמן לא תתקבל תחת לחץ וזאת למרות שיש משחק מול בני יהודה בשבת הקרובה. גורם במועדון הסביר בשיחה עם ONE: "חוגג כרגע רואה ברוני לוי כמועמד הראוי והלגיטימי ביותר לאימון הקבוצה, אך יחד עם זאת, הוא בוחן ברצינות להנחית בבית וגן צוות זר, הוא כבר החל לפעול בנושא הזה".

העובדה שחוגג רוצה לקבל את ההחלטה הראויה ביותר מבחינתו יכולה להוביל לכך שאת המשחק מול בני יהודה יעביר דוד מרטן, מי ששימש כעוזרו של גיא לוזון. "אנחנו לא נעבוד בלחץ, יש פה רצון להחתים מאמן ליותר מעונה אחת ולכן יש מחשבה ושיחות בלי הפסקה כדי להגיע להחלטה הטובה ביותר, עובדים על האפשרות למאמן זר, אם זה לא ייצא לפועל יהיה מאמן ישראלי", אמרו במועדון.

מסיבת העיתונאים האחרונה של לוזון בבית"ר

בבית"ר מעריכים ומכבדים את כל השמות של המאמנים ששמם  עלה כמועמדים לקבוצה, אך טוענים כי הפוקוס מתמקד כרגע במאמן זר. מלבד רוני לוי, יוסי אבוקסיס וניר קלינגר שמועמדים למשרת האימון בירושלים, גם שמו של אלי גוטמן הוצע לחוגג. גורמים בכירים בכדורגל לוחצים על חוגג למנות את קלינגר. יש לציין כי הבעלים של בית”ר מתייעץ גם עם אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע

רוני לוי (רדאד ג'בארה)רוני לוי (רדאד ג'בארה)

כמו שזה נראה כרגע, חוגג לא ימהר להחתים מאמן לפני שיימצה את האפשרות לצוות זר. על השאלה האם אין לחץ להחתים מאמן לפני המשחק מול בני יהודה אומרים בבית"ר: "אז מה אם יש משחק ביום שבת, אז משחק אחד לא יהיה מאמן, יש לנו צוות מקצועי בקבוצה, המטרה היא לקבל החלטה שנהיה שלמים איתה ולכן אנחנו צריכים עוד קצת זמן כדי לדעת שמיצינו את האופציה של צוות זר, אם זה לא ייצא לפועל, רק אז נפנה להחתים מאמן ישראלי", מסר גורם במועדון הירושלמי.

אלי אוחנה בבית וגן (אורן בן חקון)אלי אוחנה בבית וגן (אורן בן חקון)
בוזגלו, כחילה, בריהון ופלג בבית וגן (אורן בן חקון)בוזגלו, כחילה, בריהון ופלג בבית וגן (אורן בן חקון)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה