הפועל תל אביב, שמנסה להתחזק בקשר לקראת סגירת חלון ההעברות והביעה רצון לצרף את אופיר מזרחי ממכבי חיפה, עשויה לעשות זאת עם שחקן אחר מהכרמל, כאשר ל-ONE נודע היום (ראשון) כי הירוקים פנו לאדומים והציעו להם את קאיו.

הקשר הברזילאי שהגיע למכבי חיפה בתחילת העונה שעברה מגראסהופרס, לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הירוקים כידוע והם מחפשים לו קבוצה שתקלוט אותו. זאת, לאחר שאף היו מוכנים לשלם לו פיצוי כספי תמורת עזיבתו.

רפואה:"לא נהיה חזירים"

לאחר החתמתו של סיידובה סומא במכבי חיפה ולאור הצורך העז של הפועל ת"א בחיזוק, כך הומחש אתמול היטב במשחק מול בני סכנין וכן מתחילת העונה, עסקה שכזאת נמצאת בשלבי בדיקה ואף עשויה להתממש בסופו של דבר. חיפה הציעה להפועל ת"א לשאול את הברזילאי ולשלם חלק משכרו, 110 אלף יורו, כשחוזהו בכרמל מסתיים בתום העונה.

פיפ"א להפועל ת"א: שלמו מיידית 40 אלף יורו לשובשיץ'

סוגיית החובות של הפועל ת"א באירופה עדיין מעסיקה את ראשי המועדון מאחורי הקלעים, והיום הגיע למתחם חודורוב מכתב מפיפ"א בנוגע לחוב כלפי הקשר הקרואטי דאמיר שובשיץ'. פיפ”א ציינה כי על הקבוצה לשלם לשובשיץ’ כ-40 אלף יורו עד ה-27 בספטמבר לפני שיינקטו כלפיה צעדים משמעתיים מצד התאחדות הכדורגל העולמית.

כזכור, בדו"ח שפרסמו במרץ 2017 המנהלים המיוחדים, המפרקים דאז של "הראל אחזקות", עו”ד שאול קוטלר ורו”ח חן ברדיצ’ב, דווח על סכום של כ-4.6 מיליון יורו חובות של המועדון בחו"ל, כשהיה מדובר בדרישות של שחקנים ובעלי תפקידים כאלה ואחרים בעבר.

דאמיר שובשיץ' (נעם מורנו)דאמיר שובשיץ' (נעם מורנו)

עם הזמן הצעדים המשפטיים בהם נקטה הפועל ת"א צמצמו את החובות, גם במקרה של שובשיץ'. אז, הקשר הקרואטי הציב דרישה לפני תביעה של 162 אלף יורו. לאחר ניסיון להגיע לפשרות עם השחקן, הסכום הופחת בצורה משמעותית וכעת פיפ"א קובעת כי על האדומים לשלם לו כ-40 אלף יורו באופן מיידי.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה