שריקת הסיום שבישרה על הניצחון אתמול (שבת) של מ.ס אשדוד 0:1 על אלופת המדינה, הפועל באר שבע, העניקה לקבוצה מעיר הנמל הרבה אוויר לאור היכולת שהציגה הקבוצה במשחקים האחרונים ובעיקר לאחר הביקורות שהחלו להישמע במועדון על המאמן, בלגויה מילבסקי והגישה הרכה מדי שלו. עוד בטרם המשחק נכח בחדר ההלבשה ג'קי בן זקן שלא אמר כלום, אך ככל הנראה יודע כמה חשובה הנוכחות שלו לשחקנים.

המאמן שהיה מטרת האש של רוב אנשי המועדון לאחר ההפסד מול מכבי חיפה והורחק כמה דקות לשריקת הסיום עקב ויכוח עם השופט הרביעי, קפץ מאושר עם סיום המשחק והתחבק ביחד עם צוותו אך עם זאת נראה דיי מאופק כשהגיע למסיבת העיתונאים שלאחר מכן. המקדוני שתמיד נראה עם חיוך על הפנים, באופן מפתיע נראה אולי בהלם מגודל ההישג או אולי בניסיון לשדר כי הוא כבר חושב על המשחק הבא והדרך עוד ארוכה כפי שגם ציין.

בכר: מאכזב לפתוח ככה את העונה

אגב מילבסקי, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את המאמן לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת. בדוח המשחק ציין השופט עידן לייבה כי: “במהלך המשחק מאמן מ.ס אשדוד מחה וצעק מספר פעמים לעבר השופט הרביעי שהזהיר אותו שאם ימשיך בהתנהגותו יורחק. בדקה ה-90 יצא המאמן מהאזור הטכני לכיוון השופט הרביעי, צעק והשתולל בטענה לעבירה על שוער קבוצתו, ולמרות בקשתו של השופט הרביעי שיחזור לאזור הטכני המשיך לצעוק ולמחות תוך הנפות ידיים בוטות”.

בהרכב הפותח אתמול החליט מילבסקי לתת את המושכות לגיל כהן הצעיר שפתח במקומו של אביב סלומון, אך כבלם שלישי לצידם של ניר ברדע ועמית ביטון. כהן בן ה-18 רשם משחק מעולה מבחינתו כשהצליח להתבלט במרכז ההגנה של קבוצתו וזכה ללא מעט שבחים בקרב אנשי המועדון. כמו כן, היה זה השוער יואב ג'ראפי שגרף את מירב המחמאות על הופעה מצוינת ברמה האישית שהצילה את קבוצתו מספיגה של יותר משער אחד.

יואב ג'ראפי (איציק בלניצקי)יואב ג'ראפי (איציק בלניצקי)

״אני לא רוצה להשוות לעונה שעברה" אמר ג'ראפי לאחר המשחק: "אני חושב שההגנה נראית טוב השנה – זה משחק ההגנה של כל הקבוצה, גם של החלק ההתקפי וגם של חמישיית ההגנה שלי, כך שכל משחק שאנחנו לא סופגים, אנחנו יוצאים מרוצים. אני מאוד מקווה לעשות עונה טובה, בעונה שעברה הייתה פציעה שהפריעה אבל זה מאחורי, אני עובד קשה וחוזר לעצמי”. 

“המאמן מכין אותנו לפני כל משחק, אנחנו יודעים על כל קבוצה מה הנקודות החזקות ומה החלשות שלה. בבאר שבע קשה למצוא נקודות חלשות אבל אני שמח שהצלחנו לנצח את המשחק הזה ולעשות את העבודה בחלק ההגנתי. תמיד שחקנים יבואו באמונה שאפשר לנצח כל משחק, המאמן מחדיר לנו את זה ולפעמים זה עובד ולפעמים גם לא אבל אנחנו מאמינים בעצמנו תמיד״.

לאונרד אווסו (נעם מורנו)לאונרד אווסו (נעם מורנו)

לאונרדו אווסו התמוטט לאחר שחש ברע במהלך חגיגות הניצחון של הקבוצה וזכה לטיפול רפואי על המגרש ואחרי זה הצליח להתאושש אך עם זאת, החליטו בקבוצה לא לקחת סיכונים במהלך הלילה נלקח השחקן לבית חולים ועבר מספר בדיקות שיצאו תקינות. הקשר הגנאי שהובא על ידי אוראל בן זקן שגם סייע בטיפולו, הרגיש סחרחורת חזקה וכאב ראש חד, מה שגרם תחילה לבהלה גדולה בקרב אנשי המועדון. אווסו שהרגיש טוב יותר לאחר זמן מה, לא סובל מבעיה רצינית כלשהי וצפוי לקבל מנוחה ולחזור להתאמן במהלך השבוע כרגיל.

בתוך כך, הבלם ברונו איבה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו ייחל להתאמן במ.ס אשדוד במטרה להרשים את הצוות המקצועי. הניגרי בן ה-23, שיכול לשחק גם כן כקשר, הינו שחקן חופשי ועל כן יהיה לבלגויה מילבסקי את הזמן הדרוש בכדי להתרשם מהשחקן. בתוך כך, הבלם הצעיר ניתאי ביתן חתם בקבוצה. הבלם בן ה-18 גדל בבית״ר טוברוק ועבר לשחק בעונה שעברה בריאל סולט לייק U18/19 שבארצות הברית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה