מכבי פתח תקווה הצהירה כוונות אמש (שני) באצטדיון המושבה. ה-1:4 הנהדר על בית"ר ירושלים במשחק שנעל את מחזור הפתיחה של ליגת העל, הוכיח עד כמה פ"ת תחת אלישע לוי היא קבוצה שונה לחלוטין מזו שסיימה את העונה שעברה, היא קבוצה רעבה שמוציאה מעצמה את המרב וכזאת שלא חוששת מאף יריבה, גם אם קהל האורחת שלט ביציעים. ועל כן, השמחה בפ"ת אחרי הניצחון המרשים בזכות השערים של לידור כהן, גידי קאניוק, יוסי בניון ותאי בריבו, גדולה.

במועדון החמיאו לשחקנים על ההופעה שלהם מול בית"ר, לא רק בחדר ההלבשה, כשהיה זה ניצחון שני על בית"ר תוך שבוע ויומיים (1:3 בטדי) וכן ללוי, שתוכנית המשחק שלו עבדה בדיוק כפי שתכנן, לרבות חילופי המקומות בין שלישיית ההתקפה – בניון, מנור סולומון וכהן – ובכלל על ניהול המשחק שלו. כמו כן, במועדון התעודדו מכך ש-9 שחקני בית שותפו במשחק ושלושה מהם כבשו את השערים – כהן, קאניוק ובריבו.

לוזון: אין הוקוס פוקוס בכדורגל

"אנחנו קבוצה טובה וידענו את זה, עכשיו כולם יודעים מי זאת מכבי פ"ת של העונה", אמרו במועדון והתגאו. "מי שניצח את המשחק הם שחקני קבוצת הנוער שלנו, הם הדגל של המועדון, לא הזרים ולא בטיח. נאור פסר, כהן, מנור סולומון, קאניוק, איתי טאקו, בריבו, מוחמד סרסור. זה ניצחון כמו שאנחנו אוהבים. מחפשים חלוץ זר? יש לנו מספיק במחלקת הנוער".

"אין יותר כיף מלנצח את בית"ר ירושלים, בטח שלעשות את זה פעמיים בשבוע", הוסיפו שחקנים בקבוצה, שהתייחסו גם למשחק הטעון רגשית של בניון. "זה היה משחק חשוב מאוד ליוסי, כולם יודעים את זה, הוא התרגש מקבלת הפנים שעשו לו, קיבלו אותו יפה. הוא נהנה מהשער מולם וגם כיבד אותם ולא חגג".

"זאת תוצאה גבוהה לנצח 1:4, למרות שהיה משחק קשה מול בית"ר", אמר לידור כהן בסיום המשחק. "לפרקים הם ישבו עלינו ולחצו, אבל ידענו לעקוץ ולתת את הגולים שלנו. אין מאושר ממני. לפני המשחק אלישע אמר לי שאני משחק חלוץ, אבל שאני יכול לנוע לאן שאני רוצה, קו ימין או קו שמאל, תשחק חופשי על המגרש, אבל תהיה חלוץ. הוא נותן לי חופש ביטוי".

לידור כהן ויוסי בניון חוגגים את היתרון (רדאד ג'בארה)לידור כהן ויוסי בניון חוגגים את היתרון (רדאד ג'בארה)

בתוך כך, ההופעה האדירה של סולומון אמש במושבה קירבה אותו צעד נוסף בדרך למעבר ממכבי פ"ת, כאשר אתלטיקו מדריד שוקלת לרכוש שליש מכרטיס השחקן שלו, כמו גם הפועל באר שבע אליה יושאל אם תיחתם העסקה, בעוד גם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה פנו פ"ת בנוגע אליו. זאת, כאשר גם סקאוט של קבוצה איטלקית הגיע לאצטדיון בפתח תקווה כדי לעקוב אחרי הכישרון הגדול של המלאבסים.

בנושא אחר, דידייה ברוסו, שסבל בשבוע האחרון ממתיחה בשריר זכר למשחק הקודם מול בית"ר בגביע הטוטו, אמור לשוב לאימונים בימים הקרובים, אבל כלל לא בטוח שיוחזר אוטומטית להרכב במקומו של טאקו, שקיבל מחמאות במועדון על הופעת הבכורה שלו בבוגרים בליגת העל, כשהשלים 90 דקות טובות.

קובי מויאל (טוויטר)קובי מויאל (טוויטר)

בגזרת הרכש, במכבי פ”ת היו רוצים כבר להחתים את קובי מויאל, אולם יובל שבתאי טרם מצא לעצמו קבוצה חדשה לפי דרישת המועדון. בינתיים, מויאל מתאמן במדי הפועל קטמון במטרה לשמור על כושר, אך אם לא ימצא קבוצה בליגת העל יש סיכוי שיצטרף לקבוצה הירושלמית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה