אם מישהו חשב שהעדיפות על הפועל באר שבע מבחינת היכולת והתיקו במשחק הפתיחה מול האלופה יוריד את מפלס הלחץ בעירוני קריית שמונה, כנראה שהתבדה נוכח תגובתו של איזי שרצקי. לאחר לא מעט משחקים בהם הקבוצה הציגה יכולת נרפית, אמש (שבת) רשמה הקבוצה הצפונית משחק טוב יחסית ולולא ריבוי החמצות, אף הייתה רושמת ניצחון יוקרתי על האלופה בשלוש השנים האחרונות.

למרות זאת, הבעלים בחר להעביר ביקורת חריפה לחיים סילבס במשך דקות ארוכות בנוכחות עיתונאים, שחקנים ואף משפחתו של המאמן. בין היתר אמר הבעלים: "תגיד תודה למהדי (זועבי, ש.א), הוא הציל אותך". כמו כן, הבעלים העביר ביקורת על החילופים בהתקפה.

סילבס: זה איזי, לא תמיד זה נעים

בסביבתו של סילבס חשו נבוכים נוכח התגובה החריפה של הבעלים, לאחר משחק טוב יחסית של הקבוצה ולאור העובדה שהדבר קרה בנוכחות גורמים רבים. המאמן מצידו הגיב ואמר: "איזי השתולל? משתולל זה בעניי המתבונן. זה איזי ויש לו אמוציות אחרי משחק, זה נובע מווינריות ורצון לנצח. אני יודע שיש דברים שמגיעים מיצריות, זה איזי ועם כל זה שזה לא תמיד נעים, אני שמח שהוא ככה ולא כמו בימים שלא הרגיש טוב, לא תמיד זה נעים אבל מתמודדים בכיף".

לשאלה איפה עובר הגבול מבחינתו השיב: "הגבול? אם הוא יתן לי איזו סטירה... כשחתמתי ידעתי בדיוק לאן אני בא. גם אם אשתי הייתה כזו הייתי לומד לקבל אותה".

חיים סילבס (ניסן עייש)חיים סילבס (ניסן עייש)

בכיר בקריית שמונה הבהיר כי במועדון קיבלו החלטה עקרונית שהחלוץ יישאר במועדון הצפוני חרף הרצון של הפועל באר שבע לצרפו. אותו גורם ציין: "אין 100% בכדורגל אבל אם לא תהיה הצעה יוצאת דופן, סכומים גבוהים ממה שדובר עד כה, נייג'ל יישאר בקריית שמונה".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה