מכבי תל אביב והפועל חיפה סיכמו היום (שלישי) על מעברו של שון גולדברג, מגנה השמאלי של סגנית האלופה שהושאל בעונה שעברה לבית”ר ירושלים, כך נודע לראשונה ל-ONE. למעשה, גולדברג קנה את כרטיס השחקן שלו ממכבי ת”א וחתם בכרמל לעונה אחת, באמצעות סוכנו גלעד קצב.

גולדברג יתחרה על מקום בהרכב עם חן דילמוני, כפי שקרה בבירה בעונה שעברה. העונה, המגן השמאלי בן ה-23 הספיק לערוך הופעה אחת במסגרת בגביע הטוטו במדי מכבי ת”א, כשבשאר המשחקים אנריק סבוריט הספרדי הועדף על פניו. 

חוגג: בע"ה אביא עוד שחקנים לבית"ר

גולדברג, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת”א, הושאל בעבר להפועל ת”א כחלק מעסקת גילי ורמוט למכבי ולאחר מכן הושאל גם לבני יהודה ובעונה שעברה לבית”ר. לאחר שלוש השאלות, המגן השמאלי, שערך 87 הופעות בליגת העל בשבע עונות, יצא לדרך חדשה.

אראל צפוי לפתוח מול אטאלנטה, כץ: “אפשר לנצח, זה לא יפתיע אותי”

אחרי שערכה היום אימון, הפועל חיפה המריאה הערב לאיטליה לקראת משחק הגומלין מול אטאלנטה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית לאחר ה-4:1 בשבוע שעבר באצטדיון סמי עופר.

ניר קלינגר (שחר גרוס)ניר קלינגר (שחר גרוס)

הצוות המקצועי, בראשות ניר קלינגר, צפה מספר פעמים במשחק ההפסד, כשהמאמן צפוי לערוך שינוי משמעותי לקראת המשחק – ראדו גינסארי צפוי למצוא את עצמו על הספסל וגל אראל יפתח בהרכב. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, אלי אלבז לא טס עם הקבוצה והוא בדרך החוצה. המאמן קלינגר לא אהב את הגישה והיחס של השחקן באימונים, כשהסיבה היא לא רק מקצועית. במקביל, גם רועי שוקרני בדרך החוצה מהמועדון.

ראדו גינסארי (שחר גרוס)ראדו גינסארי (שחר גרוס)

לקראת המשחק, הבעלים יואב כץ אופטימי לקראת המשחק ואמר: “לפני שנתיים הפסדנו להם במשחק אימון 3:1 משלושה פנדלים שלא הגיעו להם, לכן אני חושב שאם הקבוצה תשחק כמו שצריך היא יכולה לנצח באיטליה וזה לא יפתיע אותי”.

שחקני הפועל חיפה בשדה התעופה (שחר גרוס)שחקני הפועל חיפה בשדה התעופה (שחר גרוס)

למרות התבוסה במשחק הראשון, בהפועל חיפה רוצים לחזור ארצה עם תוצאה מכובדת וסבורים שהקבוצה כן הייתה יכולה אף לנצח אם לא הייתה נסוגה לאחור אחרי שער היתרון ואם הייתה מנצלת את המצבים אליהם הגיעה. כמו כן, בהפועל חיפה מודעים לכך שמחכה להם עם שובם דרבי חיפאי בחצי גמר גביע הטוטו, שכן הסגל של קלינגר קצר, אבל לאחר התלונות על עומס בפתיחת העונה, בחיפה אפילו מרוצים מהעובדה מאחר שדווקא במצבים הללו הם הפתיעו בעבר בגמר גביע המדינה ובמשחק אלוף האלופים.

דור מלול וגילי ורמוט (שחר גרוס)דור מלול וגילי ורמוט (שחר גרוס)
ניסו קפילוטו (שחר גרוס)ניסו קפילוטו (שחר גרוס)
מקסים פלקושצ'נקו (שחר גרוס)מקסים פלקושצ'נקו (שחר גרוס)
תאמאש גבריאל (שחר גרוס)תאמאש גבריאל (שחר גרוס)
ארנסטס שטקוס (שחר גרוס)ארנסטס שטקוס (שחר גרוס)
רן קדוש (שחר גרוס)רן קדוש (שחר גרוס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה