לראשונה מאז עידן הפרמייר-ליג, חלון העברות של הקיץ באנגליה נסגר לפני שאר הליגות השונות באירופה, כאשר לקבוצות הייתה אפשרות עד השעה 19:00 לסגור את הסגלים לקראת פתיחת עונת 2018/2019

העברות רשמיות

# דני אינגס מליברפול הושאל לסאות’המפטון לעונה. במסגרת ההסכם, הקדושים אמורים להשלים רכישה של החלוץ בעונה הבאה תמורת כ-20 מיליון פאונד.

# טימותי פוסו מנסה ההולנדי הושאל ממנצ’סטר יונייטד לעולה החדשה פולהאם.

# חבר חדש לתומר חמד בברייטון, לאחר שהשחפים הודיעו על החתמתו של מרטין מונטויה, המגן הימני של ולנסיה שהצטרף בחוזה לארבע שנים.

# לוסיאנו וייטו מאתלטיקו מדריד הצטרף בהשאלה לפולהאם.

פדריקו פרננדס, בלמה של סוונסי, הצטרף לניוקאסל.

קאגלר סיונוצ'ו, הטורקי הבינלאומי של פרייבורג, חתם בלסטר לחמש שנים תמורת כ-19 מיליון פאונד.

# סטוק הודיעה על החתמתו של סאם קלוקס, קשרה בן ה-27 שמצטרף מסוונסי.

# סרחיו ריקו, שוערה של סביליה, חתם בעולה החדשה פולהאם בהשאלה לעונה. ג’ו בריאן מבריסטול חתם לארבע שנים.

# קרלוס סאנצ’ס מצטרף לווסטהאם, כך הודיעו הפטישים ממש דקה לפני סיום החלון.

# רגע לפני סיום החלון, אברטון הפציצה עם רכש נוסף בדמותו של ג’רי מינה, בלמה הקולומביאני של ברצלונה שהודיעה על מכירתו לטופיז תמורת 30 מיליון יורו. הבלם כזכור כבש שלושה שערים במונדיאל האחרון. גם אנדרה גומש הפורטוגלי יצטרף לאברטון, בהשאלה לעונה אחת תמורת 2.25 מיליון יורו.

# חיזוק מרשים לאברטון שצירפה את ברנרד הברזילאי משחטר דונייצק.

# העולה החדשה לליגה, וולבס, הכריזה על החתמת קשר אנדרכלט לאנדר דנדונקר. השחקן בן ה-23 יצטרף לזאבים וינסה לעזור להם לתקוע יתד בליגה הבכירה.

# לסטר הודיעה על החתמתו של פיליפ בנקוביץ’ מדינאמו זאגרב. הבלם בן ה-21 עבר תמורת 13 מיליון ליש”ט וחתם בשורות השועלים לחמש שנים.

# ווסטהאם ממשיכה בחיזוק המרשים שלה, לאחר שלוקאס פרס, שחקנה של ארסנל, חתם במועדון הלונדוני לשלוש שנים והוצג באופן רשמי. הפטישים ישלמו לתותחנים 4 מיליון ליש”ט בנוסף לבונוסים משתנים.

# מתאו קובאצ’יץ’ הושאל לצ’לסי מריאל מדריד וחתם לעונה אחת במדי הבלוז. הקשר הקרואטי הוצג רשמית במדים הכחולים ואמר לאחר החתימה: “אני מאוד שמח ונרגש להיות פה. זו הרגשה מדהימה. אעשה הכל עבור המועדון”.

# מנצ’סטר סיטי הודיעה על החתמתו של דניאל ארזאני. הקשר האוסטרלי הצעיר, שהיה חלק מהסגל של נבחרתו למונדיאל 2018, חתם בשורות הסיטיזנס וצפוי להיות מושאל לסלטיק, שם ישתף פעולה עם ניר ביטון.

# קריסטל פאלאס וסוונסי הגיעו לסיכום על השאלתו לעונה אחת של ג’ורדן איו. החלוץ שירד עם הקבוצה הוולשית לצ’מפיונשיפ, ימשיך לשחק בליגה הבכירה ויחזק את החוד של הקבוצה הלונדונית.

 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה