מכבי רחובות ממשיכה לבנות את הסגל שלה לעונה הבאה בליגה הלאומית, שצפויה להיות מותחת יותר מתמיד. אחרי ששני זרים כבר חתמו לעונה הבאה, במועדון מעיר המדע עומלים לסגור עם ישראלי בכיר. אחרי שפרסמנו לראשונה על המו”מ עם אפיק ניסים, ל-ONE נודע כי שלושה שחקנים בכירים נוספים נמצאים על הכוונת של המועדון.

אם המשא ומתן מול ניסים לא יסתיים בתוצאה הרצויה, יהיה ניסיון אחרון לסגור עם ישראלי בכיר פנוי בשוק, כאשר בין השמות האפשריים עומדים גם יובל נעימי, ניב ברקוביץ’ ואבירם זליקוביץ’, כולם שחקנים בעלי רקורד מוכח בליגת ווינר סל. ישנם עוד כמה שחקנים, שמולם כרגע הוחלט לא לפתוח בשיחות, אבל שום שחקן בכיר לא נפסל.

אפיק ניסים (רדאד ג'בארה)אפיק ניסים (רדאד ג'בארה)

אלעד הופמן, שהיה בין המועמדים של רחובות, בחר באליצור יבנה, בין הקבוצות הפחות טובות בלאומית בעונה שעברה. הופמן (32, 1.93) יורד לליגת המשנה אחרי שנתיים בעירוני נס ציונה מליגת ווינר סל, במדיה סיפק בעונה האחרונה ממוצעים של 4.3 נקודות, 1.5 כדורים חוזרים ו-1.2 אסיסטים ב-33 משחקים. הוא חובר לאורי קוקיה שכבר חתם.

בתוך כך, הפועל עפולה מתחזקת באקס רחובות בעונה שעברה דולב דראפיץ’. הגארד (25, 1.91), בנו של סלובודאן דראפיץ’ מאמן מכבי נתניה מליגת העל בכדורגל, סיפק ממוצעים של 6.4 נקודות, 2.6 כדורים חוזרים ו-0.8 אסיסטים להתמודדות, כעת הוא ישחק בעפולה בשנתיים הקרובות.

דראפיץ’ אמר לאחר החתימה על ההסכם: "אני שמח ונרגש להצטרף למשפחת הפועל עפולה, אני מודה להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי, אני בטוח שביחד נוכל לשחק כדורסל אטרקטיבי שהקהל יתחבר ויבוא לעודד. לא יכול לחכות כבר לפגוש את כולם ולהתחיל לעבוד ביחד".

ניר קפלן (רדאד ג'בארה)ניר קפלן (רדאד ג'בארה)

ניר קפלן מאמן הקבוצה אמר: "אני מאוד שמח על ההחתמה של דולב. בתור אחד שמכיר את דולב עוד מהנוער אני יודע איזה פוטנציאל גדול טמון בו, ואנחנו משוכנעים שהשילוב הזה יהיה מצוין לשני הצדדים".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה