במ.ס. אשדוד מנסים לגבש סגל לעונה הקרובה, כאשר אחת השאלות המרכזיות היא האם שחקני הקבוצה שמבוקשים בקבוצות ליגת העל יעזבו או יישארו. לפחות בגזרתו  של הקשר גדי קינדה, נראה שהוא עשוי להישאר לבסוף באצטדיון ה-י”א, לפחות בינתיים.

קצב החלמתו של קינדה מהפציעה בברכו איטי משחשבו במועדון ועל כן ייתכן והשחקן יישאר בכל זאת בקבוצת נעוריו הקיץ, זאת על אף העניין שהוא מעורר אצל סגנית האלופה, מכבי תל אביב. נוסף על כך, על פי גורמים במועדון הבעלים ג'קי בן זקן העביר מסרים לקינדה ולשוער הקבוצה יואב ג'ראפי כי אין בכוונתו למכור את השניים בחלון הנוכחי.

ובינתיים הקבוצה ממשיכה בהכנות לעונה הקרובה והקשר פיליפ קנז’ביץ’, שהחל להיבחן רק אתמול (שלישי), כבר מותיר רושם חיובי על פי גורמים במועדון. הסרבי בן ה-26 הצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בסלובניה ועוד לפני שהתאמן עם השחקנים הוא שותף במשחק האימון מול טריגלאב הסלובנית וכאמור, לא אכזב.

קנז'ביץ', שיתאמן היום לראשונה עם הקבוצה, מתופקד בעיקר אגף ימין. הוא שיחק בעונה שעברה בבוראץ צ'אצ'אק מהליגה הראשונה בסרביה במדיה כבש שני שערים ב-22 משחקים. קודם לכן בקריירה שיחק הקשר גם בוויבודינה ושנתיים בצ'וקאריצ'קי, שתיהן מהליגה המקומית, בעוד בעונת 2014/15 יצא מארץ מולדתו ושיחק בליגה הראשונה והשנייה בפורטוגל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה