בלגאן גדול בהפועל חיפה ביום שלא זכור כמותו במועדון כבר שנים, כאשר נראה שמי שיעמוד בשער הקבוצה בשנה הקרובה הוא בוריס קליימן, שוערה של בית”ר ירושלים, וזאת לפי החלטתו של יואב כץ ולא על דעת הצוות המקצועי, לאחר שבעלי הקבוצה חתם עם השוער. כפי שפורסם ב-ONE כבר לפני חודש וחצי, סוכנם של שטקוס וקליימן, דודו דהאן, הציע להפועל חיפה את קליימן בנוסף לוובה בראון, מוחמד גדיר וסכום כסף, זאת בתמורה להעברתו של שטקוס לב”ש.

היום (רביעי) התחיל עם ההודעה על עזיבתו של שוער הקבוצה ארנסטס שטקוס, שכפי שנחשף ב-ONE סגר את תנאיו ל-3 שנים בשורות האלופה הפועל באר שבע במהלך שהפתיע את כולם אצל מחזיקת הגביע מהכרמל.

ההפתעה נבעה בעיקר מכך שהידיעה על שחרורו הצפוי של שטקוס הגיעה שלא במסגרת עסקה שכוללת את מעברו של גיא חיימוב בכיוון השני. כך, המועדון מהכרמל נותר בלי שוער, אלא שהסאגה שהגיעה אחרי ההעברה של שטקוס האפילה על ההעברה עצמה.

קלינגר: חותמים על שחזור העונה שעברה

במועדון חששו שיואב כץ החליט לצרף את בוריס קליימן שלא על דעת הצוות המקצועי במועדון, שמתנגד להגעתו של קליימן ומעוניין בבואו של חיימוב. קלינגר עצמו הבהיר זאת כשאמר: “כל מה שקורה לגבי שטקוס והפועל באר שבע בשעות האחרונות נעשה על פי החלטת הבעלים ובשיתוף אסי רחמים ואלונה ברקת. הצוות המקצועי ואני הודענו ליואב בצורה ברורה שרק הגעתו של גיא חיימוב כשוער להפועל חיפה תניח את דעתנו מבחינה מקצועית. כמובן שיואב הוא הבעלים ובסוף זאת גם החלטה כלכלית וזאת זכותו. צר לי שהיום בצהריים שוחחתי עם אסי רחמים והוא לא סיפר לי דבר”.

עם זאת, למרות תגובתו של קלינגר שהבהיר לבעלים כי חיימוב הוא השוער המועדף עליו, ל-ONE נודע כי יואב כץ החליט להביא את קליימן, שוערה של בית”ר ירושלים, לכרמל. ואמנם, לפי סוכנו של גיא חיימוב, גלעד קצב, טרם התקבלה הצעה או פנייה מצידה של הפועל חיפה, כאשר במקביל לא התקבלה שום הודעה מצידה של הפועל ב”ש שמחזיקה בכרטיס השחקן של השוער.

יש לציין כי חלק מאוהדי הקבוצה זועמים על ההחלטה של יואב כץ למכור את שטקוס ללא טרייד מראש ושוקלים חרם מנויים ועוד צעדי מחאה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה