מכבי נתניה, שהחלה להתאמן בשבוע שעבר בחוף הים בעיר לקראת חזרתה לאימוני טרום עונת 2018/19, תשוב היום (ראשון) להתאמן על כר הדשא במתחם האימונים שלה, כולל עם שחקני הרכש החדשים דודי טוויטו, שובל גוזלן וג'ונתן בורנשטיין, וגם דיא סבע.

ל-ONE נודע כי מכבי נתניה דחתה שתי הצעות מסין על סבע, כאשר הדרישה הכספית של היהלומים הייתה גבוהה יותר מאשר הסכומים שהוצעו על מלך שערי ליגת העל בעונה החולפת ובינתיים המעבר שלו לחו"ל תקוע. בנוסף להצעה שנפלה מפאלרמו, שלא העפילה לסרייה A, גם הצעה מקאזאן הרוסית נפלה בשל פער כספי. 

בתוך כך, מי שאמור לשוב לאימוני הקבוצה בתקווה בימים הקרובים הוא עלי מוחמד, הקשר הניז'רי שנעדר תקופה ארוכה מהמגרשים בעונה החולפת בשל פציעה בקרסול ובצקת בקרסול, כאשר בנתניה ממתינים לתשובה מרופא הקבוצה שאמור לאשר את חזרתו לאימונים. זאת, כאשר הבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ' כבר החל באימונים עם חבריו והתגבר על הפציעה בידו.

עלי מוחמד. בדרך חזרה לאימונים (אחמד מוררה)עלי מוחמד. בדרך חזרה לאימונים (אחמד מוררה)

עם מכבי נתניה ימשיכו להיבחן סם ורנר, החלוץ היהודי-אמריקאי הצעיר שכבר סיכם עקרונית את תנאיו במועדון וגם דולב אזולאי, בלמה של הפועל נצרת עילית בן ה-21. האחרון, שמרשים עד כה באימונים את סלובודאן דראפיץ’ ושי ברדה, רשם יותר מ-30 הופעות בהרכב של נצרת עילית בעונה שעברה ונחשב לאחד השחקנים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר במחלקת הנוער של המועדון כבר כמה שנים.

בנוסף לוורנר ולאזולאי, גם סם אבסטיין, קשר אחורי יהודי-אמריקאי, החל להיבחן בקבוצה. לאבסטיין עוד שנה אחת במכללות בארצות הברית, לכן הגיע להתרשמות הדדית בראייה עתידית. במקביל, נמשכים המגעים לצירופם של שון ויסמן, יניב בריק וגבי קניקובסקי, כאשר מכבי חיפה ממשיכה לנסות לצרף את ניקו אולסק.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה