ראשי הפועל חדרה מנסים להגיע לסיכום עם בלם הקבוצה, יעקב אבבה. ל-ONE נודע כי הוצע לבלם חוזה לשלוש שנים עם שידרוג במשכורת ונראה כי הדברים הולכים לכיוון החיובי שבסופו של דבר יחתום הבלם המוכשר שגדל במועדון על חוזהו באופן רשמי מחר בערב.

גם החלוץ המצטיין של הקבוצה, אסי גומה נמצא על סף סיכום סופי עם חדרה לאחר שלו הוצע חוזה לעונה אחת עם משכורת משודרגת. החלוץ כבש בעונה שעברה 13 שערים בכל המסגרות וסיים אותה כמלך השערים של הקבוצה.  גומה ואבבה אהובים מאוד על הקהל המקומי והמועדון שרואים חשיבות גדולה בהמשכיות של השניים בקבוצה.  

אסי גומה חוגג (עמרי שטיין)אסי גומה חוגג (עמרי שטיין)

כמו כן, הקשר חן ראובן, ששיחק בבני לוד יגיע להתרשמות בהפועל חדרה. השחקן בן ה-26 כבש במדי קבוצתו אשתקד חמישה שערי ליגה וינסה כעת להרשים את הצוות המקצועי בניהולו של המאמן, ניסו אביטן במטרה להתברג בקבוצה מליגת העל.

מי שחתם מוקדם יותר היום הוא אור דדיה, ששיחק בעונה החולפת במדי בני לוד, הושאל לקבוצה לעונה אחת מהאלופה הפועל ב”ש. המגן בן ה-20, שיחק תחת ניסו אביטן בנוער בב”ש ויחזור לשתף איתו פעולה בליגת העל.

ניסו אביטן (שחר גרוס)ניסו אביטן (שחר גרוס)

גם הקשר, מוחמד אבו פאני, חתם באופן רשמי, אחרי שהושאל לקבוצה ממכבי חיפה. ביום חמישי תחל הקבוצה את אימוניה במתחם האימונים המחודש בחדרה ושם יוכלו האוהדים לפגוש את הפנים החדשות בקבוצה: לוסיו מרינאו, ויסאם רבאח, מוחמד אבו פאני ואור דדיה. הם יצטרפו לשחקנים שהאריכו את החוזה במועדון וימשיכו לעונה נוספת: אוסטין אג׳ידה, סמיר באירקטרביץ', מנשה זלקה, עלי חטיב, דיאא לבאדיבי וסלים עמאש.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה