בהפועל ת"א מצפים להתפתחויות בגזרת עומר דמארי, כאשר לחלוץ מכבי חיפה בשנה וחצי האחרונות אמור לקבל השבוע תשובה מרד בול לייפציג לגבי שחרורו הצפוי, זאת לאחר שבאמצעות נציגיו הוא כבר ביקש לאחרונה מהגרמנים למצוא מתווה לעזיבתו תמורת פיצוי כספי.

כעת, הוא ממתין לתשובה רשמית מהם לגבי גובה הפיצוי, זאת כדי שהפועל ת"א תיכנס לתמונה ותפתח עמו במו"מ רשמי, ובמטרה להוציא לדרך את ההחתמות בחלון ההעברות עם שם גדול ודמות אהודה בהפועל כמו דמארי. לפי התשובה הראשונית שהתקבלה אצל החלוץ ונציגיו התשובה אמורה להינתן השבוע, כאשר בסביבתו מדברים על בין 300 ל-400 אלף יורו.

בתוך כך, ל-ONE נודע כי בין הפועל ת"א לז'אורז'יניו ישנו כבר סיכום בעל פה על שכרו, כאשר על מועמדותו לאדומים פורסם לראשונה ב-ONE לפני כחודש וחצי. לאחרונה, סוכנו איתן מזרחי השיג אישור מהירושלמים לפנות לקשר הברזילאי בו קובי רפואה מעוניין והצדדים הגיעו להבנות.

ז'אורז'יניו (אורן בן חקון)ז'אורז'יניו (אורן בן חקון)

עתה, השחקן והפועל ממתינים להחלטתו של גיא לוזון, המאמן החדש של בית"ר, בנוגע אליו ואם אכן לא יהיה בתוכניות לעונה הבאה ותושג הסכמה בין המועדונים על ההפרש בין שכרו בבירה לזה שהוצע לו במתחם חודורוב, הקרקע תוכשר למעבר. יש לציין כי לשחקן חוזה לשנתיים נוספות בבית"ר, אבל לאור הסחבת והבלגן הניהולי בירושלים האדומים כבר מחפשים אלטרנטיבות.

בלי כל קשר להחתמת שלושה זרים, ושלושה ישראלים מגן שמאלי, בלם שלישי ושוער שני, במתחם חודורוב מדברים על ישראלי בכיר נוסף שיצטרף, כאשר בהפועל ת"א ממתינים לראות האם גיא מלמד, לו חוזה של 230 אלף דולר לעונה הבאה, יושאל מהפועל באר שבע כדי לצרפו, כאשר מכבי פתח תקווה גם הייתה רוצה לראות אותו חוזר לשורותיה. כרגע לפחות, לא נראה שב"ש תשלים את שכרו אם קבוצה אחרת תשלם חלק ממנו, אבל בהמשך הקיץ, לפי קצב ההחתמות של האלופה, ייתכן שהדבר יקרה.

גיא מלמד (איציק בלניצקי)גיא מלמד (איציק בלניצקי)

במקביל, במתחם חודורוב מספרים כי היו רוצים לראות את אופיר מזרחי מגיע, במידה שישוחרר או יושאל ממכבי חיפה. עם זאת, האדומים מודעים לכך שהסיכוי לעסקה שכזאת לא גבוה, אך ציינו כי שחקנים דוגמת מלמד ומזרחי, בסגנון וברמה שלהם, נחשבים למטרות שלהם בחלון ההעברות.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה