כזכור, לאחר שאמש (שישי) חשפנו ב-ONE כי סוכן השחקנים דודו דהאן שהחל לייצג את שוער הפועל חיפה, פנה לקבוצה האדומה מהכרמל והציע לה לקבל את וובה בראון, מוחמד גדיר וכן לקבל את השוער בוריס קליימן עבור פיצוי של 100 אלף יורו תמורת מעבר של השוער המצטיין של הליגה.

דהאן לא נקב בשם הקבוצה שהוא רוצה להעביר את מיוצגו, אך כפי שפרסמנו השחקנים שהציע דהאן להפועל חיפה שייכים להפועל ב”ש, והדבר העלה חשד כי מדובר בפנייה של דהאן כדי להעביר את השוער המצוין לאלופה. בשיחה עם חבריו אישר שטקוס: “אני יודע שיש התעניינות מהפועל ב”ש, אני לא מעורב בזה, זה בין המועדונים”.

בן זקן: עונה טובה מאד עם סוף מאכזב

בהפועל חיפה כמובן זעמו על הפנייה ואמרו כי גם בעד מיליון יורו לא ישחררו את השוער. הבעלים של המועדון יואב כץ גם לא מעוניין לשמוע את הדבר. כזכור, במהלך העונה חנן ממן עבר לקבוצה של ברק בכר לאחר שהצטיין בחלקה הראשונה ובהמשך גם שמואל שיימן סיכם לעונה הקרובה.

בסביבת המועדון אמרו באירוניה: “יואב כץ זכה להתעניינות בנוגע להפועל חיפה ולא היה מוכן למכור אותה לאף אחד, אז אולי הוא ימכור אותה רק לאלונה ברקת שרק רוצה כל זמן את השחקנים של המועדון, אז כבר יהיה לה קל יותר לרכוש את כל המועדון”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה