ריאל מדריד נגד ההיסטוריה. אחרי שבשנה שעברה היא הפכה לקבוצה הראשונה שזוכה פעמיים ברציפות בליגת האלופות במתכונת הנוכחית, הבלאנקוס ינסו לזכות בפעם השלישית ברציפות, כאשר יפגשו בגמר הערב (שבת) את ליברפול ב-21:45 באצטדיון בקייב.

בספרד מדווחים כי זינדין זידאן סגור על 10 שחקנים מתוך ה-11 שיעלו בהרכב מול המייטי רדס, כאשר ההתלבטות היחידה שלו היא בין קארים בנזמה לגארת’ בייל. השניים זכו לביקורת לאורך כל העונה, החלוץ הצרפתי קיבל אש על יכולת הכיבוש הדלה מול השער, הוולשי על כך שהוא פשוט לא הופיע בלא מעט משחקים העונה. עבור השניים, התקופה הזו כבר היסטוריה. צמד של בנזמה בחצי הגמר מול באיירן מינכן היה זה שהעלה את ריאל לגמר, לבייל יש חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים.

צפו: הנשיקה בין מרסלו לראמוס שהסתבכה

מי שיפתח בהרכב, אלא אם כן תהיה הפתעה של הרגע האחרון, הוא איסקו, שזכה לעדיפות על פני מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס. דני קרבחאל יפתח כמגן ימני, סרחיו ראמוס ורפאל וארן יאיישו את מרכז ההגנה ומרסלו את העמדה השמאלית. בקישור ישחקו השליישיה קאסמירו, טוני קרוס ולוקה מודריץ’, וכמובן כריסטיאנו רונאלדו שיחכה לראות מי שישחק לצדו בהתקפה.

אם כבר רונאלדו, הפנומן הפורטוגלי, מעבר לרצון לזכות בפעם השלישית ברציפות, יכול לרשום ציון דרך נוסף. אם ריאל מדריד תנצח את ליברפול ותניף את הגביע עם האוזניים הגדולות, תהיה זו זכייה חמישית של רונאלדו במפעל, והוא ישתווה במספר הזכיות ולמועדוני פאר כמו באיירן מינכן, ברצלונה ולא אחרת מאשר ליברפול. בנוסף, בלי קשר לזכייה או לא, רונאלדו יהפוך ב-21:45 לשחקן ששיחק במספר הגמרים הגבוה ביותר, יחד עם פאולו מלדיני (שישה גמרים).

כריסטיאנו רונאלדו. יש לו עוד לאן לשאוף (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו. יש לו עוד לאן לשאוף (רויטרס)

בנוסף, רונאלדו רחוק שני שערים בלבד מהשיא אותו הוא עצמו קבע, של 17 שערים בעונה אחת בליגת האלופות. עד כה הוא כבש 15 כאלו וצמד מול ליברפול יגרום לו להשוות את שיאו, אגב, צמד בגמר ליגת האלופות לא נשמע מופרך עבור מישהו כמו CR7, שכבש צמד אשתקד בגמר בקארדיף. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה