מכבי תל אביב קרובה למינוי מאמן חדש. ל-ONE נודע כי ולדימיר איביץ' הסרבי וטימור קצבאיה הם שניים מהמאמנים שמחכים לתשובות מהמועדון מקריית שלום, אחרי שכבר נערכו פגישות מול ראשי הצהובים. על פי מקורבים לאחד המאמנים, התשובה אמורה להימסר אליהם בימים הקרובים. ייתכן וישנו מועמד שלישי, נוסף, ששמו עדיין לא דלף לתקשורת. 

כזכור, אתמול פורסם ב-ONE ראיון עם המנהל הספורטיבי של פרטיזן בלגרד, איביצה אילייב, ושם נכתב כי איביץ' נצפה בשבוע שעבר בישראל והיום (שבת) ביוון אישרו את הפרסום ודיווחו כי המאמן שהה בישראל ונפגש עם מיץ' גולדהאר, כחלק משלב הראיונות הסופי שהצהובים ערכו, כאשר בחודש האחרון הם ערכו גם פגישות באירופה עם המועמדים.

קלינגר: ״כל הכבוד לשחקנים״

בנוסף, טימור קצבאיה נמצא גם הוא ברשימת הממתינים לתשובה ממכבי תל אביב. על פי גורמים בכדורגל הישראלי, הוא כבר ביקר בארץ גם כן בשבוע החולף. המאמן הגאורגי בן ה-50, היה שחקן בולט בליגה האנגלית בשנות ה-90. קצבאיה היה מועמד בעבר למכבי תל אביב, עוד לפני הגעתו של בן ארצו שוטא ארבלדזה, שמונה בקיץ 2016 אך פוטר במהלך אותה העונה. 

הגאורגי החל את דרכו כמאמן באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, הקבוצה אותה מאמן כיום רוני לוי. לאחר מכן עבר לאולימפיאקוס ואת רוב זמנו כמאמן העביר בנבחרת גאורגיה (2009-2014), איתה פגש גם את נבחרת ישראל של לואיס פרננדז. לאחר מכן, עבד באפואל ניקוסיה ובא.א.ק אתונה, אותה עזב בטונים צורמים. ביוני 2017 מונה לאורנבורג הרוסית, אך עזב לאחר חודשיים במה שהוגדר כ”סיבות משפחתיות”. על פי הערכות, איביץ' החזיק בעדיפות בימים האחרונים בקרב ראשי מכבי ת"א לקבלת התפקיד על חשבון קצבאיה שאומנם מנוסה יותר, אך במסגרת הקבוצות ידע כישלונות רבים. 

ולדימיר איביץ' עם איביצה אילייב, אקס מכבי ת"א (מערכת ONE)ולדימיר איביץ' עם איביצה אילייב, אקס מכבי ת"א (מערכת ONE)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה