ככל שמחזורי הסיום קרבים, הולכות וגוברות הערכות שראשי בני סכנין יסיימו את ההתקשרות עם המאמן טל בנין. לאחרון יש אמנם חוזה לעונה הבאה, אבל בחוזה כמו חוזה, אפשר יהיה להגיע להסכמות ברגע שצד אחד לא מעוניין בצד השני.

אין זה סוד שבסכנין לא ממהרים להמשיך עם בנין, בעיקר בשל העובדה שחלק מהשחקנים בעדו וחלק נגדו. גם התוצאות האחרונות לא עשו שירות גדול למאמן, שלדעת כולם מדובר במאמן מקצוען שנקלע לסיטואציה לא פשוטה של 28 שחקני סגל, מהם 11 נאלצים להיות פעם אחר פעם מחוץ לטופס המשחק, מה שגורם ללא מעט התמרמרות. אגב, ההחלטה שלא לממש  את האופציה על יובל אבידור, שנחשב לאחד השחקנים המוערכים ביותר של בנין, מרמזת על כך שבסכנין יעדיפו מן הסתם לסגור את נושא המאמן ורק לאחר מכן להחתים או לממש את האופציה על שחקן כזה או אחר.

טל בנין. השחקנים חצויים לגביו (עמרי שטיין)טל בנין. השחקנים חצויים לגביו (עמרי שטיין)

מי שמצוי חזק על הכוונת של סכנין הוא מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול, שכבר אימן בעבר בקבוצה. סכנין כבר פנתה לבלבול אחרי שפיטרה את פליקס נעים, אבל המאמן סרב בגלל החוזה עם ההתאחדות לכדורגל. לבלבול יש חוזה עד לאוקטובר, מה שאומר שאם ירצה להפר אותו, הוא יצטרך לשלם פיצוי של 200 אלף ש”ח להתאחדות. גם שמו של אלישע לוי נמצא על המדף כבר הרבה זמן, אבל כרגע לפחות לא ברור מה סדר העדיפות של מאמן הנבחרת לשעבר, שכן הוא מועמד גם למ.ס.אשדוד ולהפועל חיפה, אם ניר קלינגר ימונה למאמן הנבחרת.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה