ברצלונה זכתה אמש (שבת) בגביע המלך בפעם הרביעית ברציפות אחרי 0:5 ענק על סביליה, אך הזכייה בתואר, בדרך לדאבל, נדחקה מעט הצידה בעקבות העיסוק בעתידו של אנדרס אינייסטה, שצפוי לעזוב לסין בתום העונה.

הקפטן של ברצלונה, שמשחק בשורותיה מאז ילדותו, הבקיע, הניף את הגביע ואף נראה מזיל דמעות על הספסל. באופן טבעי, שערי העיתונים בספרד הוקדשו לאינייסטה, שם הוא נחשב לגיבור לאומי בעקבות שער הניצחון שכבש מול הולנד בגמר מונדיאל 2010.

שיר פרידה? הרגעים היפים של אינייסטה

“הקיסר האחרון”, זעקה הכותרת ב”מארקה” בצבעים צהוב ולבן עם תמונה של אינייסטה מניף את הגביע. באתר האינטרנט של העיתון נכתב: “אינייסטה עוזב כמו מלך. אנדרס הוביל את התצוגה של ברצלונה שזכתה בגביע רביעי ברציפות”.

ב”אס” ממדריד יצאו בקריאה נרגשת: “אל תלך”. עוד נכתב: “הוא הוביל את ברצלונה, כבש ואפילו האוהדים של סביליה הריעו. יהיה הגיוני להוריד את דגל לה ליגה לחצי התורן. הכדורגל שלו הוא כמו מוזיקה”.

 אנדרס אינייסטה יורד מהדשא (רויטרס) אנדרס אינייסטה יורד מהדשא (רויטרס)

בעיתוני ברצלונה הדגישו בשערים את ההישג הקבוצתי ופחות את אינייסטה עצמו. ב”מונדו דפורטיבו” צירפו פוסטר של הקבוצה עם גביע המלך ונכתב בשער: “אלופים נצחיים”. באתר האינטרנט נכתב בכותרת: “חמישייה, גביע ופרידה מרגשת מאינייסטה”. ב”ספורט” נכתב בכותרת: “יחי המלך”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה