יובנטוס ניצחה הערב (רביעי) 1:3 את ריאל מדריד, על אף שכבר הוליכה ביתרון של שלושה שערים והייתה בדרך להארכה, הגברת הזקנה הודחה לבסוף בשל פנדל מדויק של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-98, שהעניק לבלאנקוס את הכרטיס לחצי הגמר בתום דרמה גדולה ומרתקת בסנטיאגו ברנבאו, אחרי 0:3 לספרדים במשחק הראשון באיטליה.

בתוך כך, ערב מאכזב במיוחד עבר על ג'יאנלואיג'י בופון, כנראה במשחקו האחרון במפעל היוקרתי, כאשר השוער הוותיק ספג כרטיס אדום בדקה ה-93 אחרי תלונותיו הזועמות לשופט על הפנדל שהעניק למארחת עם הכשלתו של לוקאס ואסקס בתוך הרחבה. בופון סיכם בסיום: “החיים ממשיכים, אני שמח מהיכולת שהצגנו הערב, הפכנו את הבלתי אפשרי לאפשרי, מאכזב שככה זה הסתיים”. על השופט מייקל אוליבר שהעניק את הפנדל הדרמטי לריאל בסיום והרחיק אותו, לראשונה אי פעם בקריירה שלו בליגת האלופות, אמר האיטלקי: “זה כי יש לו פח זבל בחזה במקום לב”. 

לוקאס ואסקס על הדשא רגע לפני השריקה לפנדל (רויטרס)לוקאס ואסקס על הדשא רגע לפני השריקה לפנדל (רויטרס)

“נתנו הכל על המגרש”, אמר בופון והמשיך: “ריאל קבוצה מצוינת ואני מאחל לה להמשיך עד הסוף במפעל, אולם היום היינו ראויים להגיע לפחות להארכה. אני גאה מאוד לשחק עם חבורה שכזו, אנחנו כל הזמן ממשיכים להתקדם. ידענו שיש סיכוי קלוש לעלות טרם הגומלין, אולם בכדורגל הכל באמת אפשרי”.

מסימליאנו אלגרי התייחס לניצחון ולהדחה: “היום הוכחנו שהמועדון שלנו התקדם מאוד בשנים האחרונות, הראינו היום יכולת נהדרת ואני מברך את השחקנים שנתנו פשוט הכל. לפעמים דברים הולכים כמו שמצפים, אך הערב זה לא קרה, נצטרך לקחת את הניסיון שצברנו למפעל בשנה הבאה”.

מטווידי וחדירה מאוכזבים (רויטרס)מטווידי וחדירה מאוכזבים (רויטרס)

אנדראה אגנלי, נשיא המועדון האיטלקי, הגיב בזעם: “על אף הטעות הגדולה נצטרך להישאר רגועים ולצאת מחוזקים להמשך העונה. השופט כנראה לא הבין את הסיטואציה והחליט על פנדל שגוי, הוא צריך להיות האדם הכי מאוכזב הערב, גאה מאוד בהופעה שהשחקנים שלנו הציגו הערב וגם שמח על ההצלחה של רומא בזירה האירופית, זה חשוב לכדורגל האיטלקי”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה