רעידת אדמה במכבי פתח תקווה. שינו זוארץ, הספונסר של הקבוצה בשנים האחרונות והאיש שהיה לצדו של אבי לוזון בניהול של הקבוצה, נוטה לעזוב ולא להמשיך בקבוצה.

זו תקופה ארוכה שזוארץ מתלבט, ואף ניהל בשבוע שעבר פגישה ממושכת עם אבי לוזון. על זוארץ הפעילו במרוצת החודשים האחרונים לחץ כבד מאוד כדי שימשיך בקבוצה, אך כעת מסתמן כי בתום העונה הוא ייפרד.

מימר: היום חזרנו לשחק עם אנרגיות

כבר בראיון שפורסם עם זוארץ ב-ONE ב-2.2.18 הוא אמר: ”אולי אפרד ממכבי פ”ת ומרמורק בסוף השנה”. זוארץ תמך במכבי פ”ת בשנים האחרונות בסכום של 2-3 מיליון שקל כל שנה, וההערכות כי במרמורק הוא תמך בכמיליון שקל בעונה.

לצד העזיבה שלו של מכבי פ”ת ובלי קשר, הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי הציע לזוארץ לרוץ לתפקיד יו”ר ההתאחדות לכדורגל.

שרצקי פנה עם הרעיון לזוארץ לפני כמה שבועות, וגם אתמול במשחק בין מכבי פ”ת לקריית שמונה הוא שוב העלה בפני זוארץ את הדבר.

איזי שרצקי. הציע לזוארץ לרוץ (ניסן עייש)איזי שרצקי. הציע לזוארץ לרוץ (ניסן עייש)

שרצקי אמר ל-ONE: ”אם המועמדות של איציק קורנפיין לא תצא לפועל בגלל סיבות כאלה ואחרות אתמוך במועמדות של זוארץ. אני חושב שזוארץ יכול להיות מצוין לתפקיד יו”ר ההתאחדות לכדורגל”.

זוארץ צריך לקבל החלטה האם ללכת על התפקיד וגם האם מבחינת ההתאחדות לכדורגל העובדה שלא היה לו תפקידים רשמיים במכבי פ”ת ומרמורק כאשר תמך בהם כספית, האם זה עובר את הצינון שמחייב התקנון של ההתאחדות לכדורגל מבחינת מועמד לתפקיד היו”ר לבעל תפקיד רשמי בקבוצה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה