מכבי תל אביב גמגמה אמש (ראשון) אבל הצליחה להתעשת בסיום ולנצח את עירוני נהריה 86:95 אחרי שנרשמו לא מעט דפיקות לב בהיכל מנורה מבטחים. הצהובים לא מוותרים על העונה הנוכחית והולכים לאיים על תואר האליפות, אבל הם בהחלט פוזלים לעונה הבאה ול-ONE נודע לראשונה כי הצוות המקצועי סימנו את הגארד דיאנדרה קיין ואת הפורוורד מייקל רול, כשחקנים עליהם יממשו את האופציה בהסכם לעונת 2018/2019. 

רול, שתרם 15 נקודות ב-18 דקות, עם 100% מעבר לקשת ומקו העונשין, ניחשב לשחקן המוערך והאהוב ביותר על אנשי הקבוצה. המשחק שלו קבוצתי, הוא מחפש את המסירה, קולע באחוזים מצוינים ויכול להשתפר בעונה הבאה גם בזירה האירופית. חוזהו בנוסח 1+1 תמורת מיליון דולר, בחלוקה שווה של 500,000 דולר לעונה. לצהובים אופציה לצאת מהחוזה תמורת פיצויים, אבל הם צפויים לוותר על אפשרות זו.

בזכות ההגנה: מכבי מנצחת 86:95 את נהריה

קיין, שרשם 12 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, זוכה להערכה רבה מצוות המאמנים וחבריו לחדר ההלבשה, הודות לאופי הלוחמני שלו ולרמת האינטנסיביות ואנרגיות שהוא מביא למגרש. האמריקאי גם ניחשב לקומיקאי שבחבורה. בקבוצה שומרים עליו עם צמר גפן ומנסים בכל הזדמנות לשיפר לו את התדמית הבעייתית שנדבקה בו עד כה. הפורוורד חתם בפגרה החולפת תמורת כ-230,000 דולרים וצפוי לזכות בשדרוג בהתאם להסכם, לסכום שנע בין 275-300 אלף דולרים בעונה הבאה. 

חופש? ממש לא. מכבי ת”א תשוב לפרקט כבר היום כאשר תתאמן בהדר יוסף וכבר מחר תמריא לוויטוריה עם קונקשיין בבילבאו, במסגרת משחק היורוליג מול באסקוניה. קבוצתו של פדרו מרטינס מחזיקה ביתרון שני משחקים על מכבי בטבלה, ובעוד נבן ספאחיה יכול לחלום על עזרה של סוני ווימס במחזור הסיום, הצהובים צריכים לעשות את העבודה בעצמם ולנצח.

נבן ספאחיה. צריך גם את העזרה של האקס (איציק בלניצקי)נבן ספאחיה. צריך גם את העזרה של האקס (איציק בלניצקי)

זו לא תהיה משימה קלה. בשל זאת, הקבוצה יוצאת לוויטוריה 48 שעות לפני ההתמודדות כדי שהמאמנים יוכלו גם להתנתק מהרעש מסביב, לעבוד עם הקבוצה בצורה אינטנסיבית על היריבה ולבצע שיחות אישיות עם כמה שחקנים ולהרים את הסגל מנטלית, אחרי שהיו בתמונת ההצלבה כ-90% מהעונה וכעת הולכים לראות את הפלייאוף ככל הנראה בטלויזיה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה