הפועל חיפה אמנם טרם יודעת מי יעמוד על הקווים שלה בעונה הבאה מאחר שלא ברור האם ניר קלינגר ימונה למאמן נבחרת ישראל או ימשיך לעוד עונה בכרמל, אבל מאחורי הקלעים יש כבר מחשבות לחזק את הקבוצה לקראת 2018/2019. הסוגיה העיקרית עליה נותנים את הדעת במועדון, היא עמדת המגן השמאלי, אותה יפנה שמואל שיימן, שכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, ישחק בעונה הבאה בהפועל באר שבע.

אחרי שמועמדותו של וונדרסון מבני סכנין ירדה מהפרק וקיימת הסתייגות בנוגע לעמנואל אמבולה, השם החם כרגע, הוא חן דילמוני מבית"ר ירושלים. להוציא את סוגיית המגן השמאלי, המטרה של האדומים-שחורים היא להשאיר את כל הגרעין הקיים ובכללו את מרבית הזרים של הקבוצה, שהעונה כל אחד מהם מספק יכולת שיא, יחד עם שאר הישראלים.

ג'ורדי: איבדנו את השליטה במגרש

אם בשנה האחרונה תקציב המועדון עמד על 24 מיליון שקלים, הרי שהתקציב בעונה הבאה צפוי להגיע לכ-30 מיליון שקל, בשל הדרישות שיעלו בהתאם להצלחה הנוכחית. יהיה זה תקציב שיא בעידן הבעלים יואב כץ. במועדון ממשיכים להתכונן לחצי גמר הגביע מול הפועל רעננה ומאמינים שכל 8,000 הכרטיסים שהוקצו לקבוצה יאזלו עד המשחק, שכן כבר נמכרו למעלה מ-6,000 כרטיסים. במהלך השבוע הקבוצה תשחק משחק אימון מול עירוני נשר, בו יינתנו דקות לשחקני הספסל.

בנושא אחר, הבעלים יואב כץ ברך את אלון תורג'מן על זימונו לנבחרת: "מדובר בזימון ראוי של שחקן מהרמה הגבוהה ביותר מבחינה מקצועית ואישית. מקווים שבעקבותיו יהיו זימונים נוספים של שחקנים מהפועל חיפה לנבחרת. אנו מחזיקים אצבעות להצלחת הנבחרת".

אלון תורג'מן (עמרי שטיין)אלון תורג'מן (עמרי שטיין)

תורג'מן עצמו אמר: "גאה לקבל זימון למדים הלאומיים. אני מודה לאנשי הפועל חיפה שתמכו והאמינו בי לאורך כל הדרך, לבעלים יואב כץ, למאמן ניר קלינגר וכמובן לחברים לקבוצה על שיתוף הפעולה לאורך העונה ולאוהדים על האהבה והחום".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה