מכבי ראשון לציון בדרכה להשלים את אחת העסקאות המפתיעות ביבשת והמרשימות בתולדותיה. ל-ONE נודע היום (שבת) באופן בלעדי כי בתום מגעים חשאיים מזה מספר שבועות, הכתומים של שמוליק ברנר הגיעו לסיכום תנאים פורמלי מול כוכב היורוליג ומכבי תל אביב לשעבר קית' לנגפורד, על חוזה מובטח עד תום העונה הנוכחית שצפוי לסייע לה משמעותית במאבקי הפלייאוף.

לנגפורד (34, 1.94), שהוביל את הצהובים של דייויד בלאט לזכייה בגביע והאליפות המדינה ונבחר ל-MVP במסגרת הנפת צלחת של הליגה האדריאטית ב-2012, עזב את אירופה אחרי שנים רבות ופתח את העונה בליגה הסינית. הוא נופה אחרי 24 הופעות ועזב את שנזן לאחר שרשם ממוצעים של 16.6 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים להתמודדות; כאשר מחליפו הוא...תאמינו או לא...מיודענו טייריס רייס.

הפועל ת"א מנצחת את ראשון בהארכה 87:90

מזה למעלה מחודש, בימים שאחרי שובו לארה"ב, ובשל הפציעה של ראיין טולפסן, מנכ"ל הכתומים גלעד זיו פתח בשיחות עם הגארד סביב עסקת חבילה שהייתה מנחיתה את אותו ואת אחיו קווין לנגפורד בשורות ראשל"צ. אלא שמלך הסלים של היורוליג לשעבר חיכה להצעה מהמפעל הבכיר ביבשת ובינתיים אחיו החליט לא לפספס הזדמנות וחתם בליגה היוונית. לנגפורד ראה כיצד ברצלונה מחתימה את אדווין ג'קסון, אולימפיאקוס את בובי בראון, פנאתינייקוס את מייק ג'יימס, ואנדולו אפס את סוני ווימס ובשל רצונו לסיים את העונה על המגרש, החל לשקול הצעות מקבוצות בדרג ביניים. 

היו לו הצעות מאורלנדינה האיטלקית, וירטוס בולוניה מהסרייה A בתיווכו של אלסנדרו ג'נטילה, סראטוב הרוסית ומאמנו לשעבר יבגני פשוטין, וכאמור מכבי ראשל"צ. סוכנו ניק לוטסוס, המייצג את סטראטוס פרפרוגלו וקיילין לוקאס בהפועל ירושלים, ניסה להנחית אותו אצל דייויד בלאט בשורות דרושפאקה לאור הפציעה של אקס חולוניה ג'יימס בל, אולם הטורקים העדיפו שלא לגעת בסגל. 

יצחק פרי וסוכנו של לנגפורד (מערכת ONE)יצחק פרי וסוכנו של לנגפורד (מערכת ONE)

בימים האחרונים השיחות בין לנגפורד לזיו הואצו, הכתומים נענו לדרישותיו שהתנו את הגעתו עם מאמן כושר אישי, אישור חזרה לארה"ב במאי לכמה ימים לרגל הולדת ילדיו, וכמה סעיפים נוספים שנלוו לעסקה שצפויה לשלם לאמריקאי כ-50,000 דולרים נטו לפני בונוסים.

גם יו"ר ראשל"צ יצחק פרי נכנס לחזית השיחות והיה מעורב במו"מ. אתמול הוא נפגש בחשאי עם ניק לוטסוס באתונה כדי להשלים את העסקה ולסגור קצוות אחרונים. במידה והכתומים יכריזו על העסקה רשמית כבר בשעות הקרובות, לנגפורד צפוי לעלות בימים הקרובים על טיסה ארצה, אבל לא ייכלל במפגש נגד הפועל אילת, אלא עשוי לעשות את הבכורה במשחק הביתי נגד בני הרצליה ב-26.03.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה