קשרה המצטיין של מכבי פתח תקווה, לידור כהן, הוצע למכבי תל אביב, כך נודע היום (שלישי) לראשונה ל-ONE, כאשר אצל סגנית האלופה ציפו לראות אותו במשחק בין שתי הקבוצות אמש (0:2 למכבי ת"א), אך הוא הושאר מחוץ לסגל של שרון מימר בשל העובדה שהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי.

ל-ONE נודע כי הקשר, שכבש העונה שבעה שערים ב-23 משחקים בליגת העל במכבי פתח תקווה, אמור היה להיבחן על ידי אלון חזן, המאמן הזמני של נבחרת ישראל, אך ההעדפה של פ"ת שלא לסכנו, גרמה לכך שהוא לא היה במעקב שתוכנן לגביו.

ג'ורדי: אנחנו מוכנים לפלייאוף

בנוסף, ידוע כי השחקן מעורר עניין אצל קבוצות הצמרת של הכדורגל הישראלי  לקראת חלון ההעברות הקרוב, כאשר מספר אופציות בבלגיה נבדקות עבורו. כך או כך, דומה כי העניין ההולך וגובר בכהן, והעונה הטובה שלו, אמורים להוביל לכך שהוא יתקדם בקיץ. לשחקן חוזה בפתח תקווה ובו סעיף שחרור המוערך בלמעלה מ-700 אלף יורו. ממכבי פ”ת נמסר: “השחקן כרגע לא עומד למכירה ואף הצעה לא התקבלה עליו”.

בנושא אחר. לרגל יום המעשים הטובים התגייסו עובדי והנהלת מכבי תל אביב בראשות המנכ"ל בן מנספורד, מחוזקים בעוזרי המאמנים קרלוס גארסיה, דני פויאטוס, מנהל הקבוצה יואב זיו, והשחקנים: שרן ייני, דור מיכה, דור פרץ, יובל שפונגין ואופיר דוידזאדה, ועזרו בשיפוץ בית הספר דיזנגוף בקריית שלום.

בן מנספורד צובע (האתר הרשמי של מכבי ת"א)בן מנספורד צובע (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
קרלוס גארסיה צובע (האתר הרשמי של מכבי ת"א)קרלוס גארסיה צובע (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה