מונס דאבור ממשיך בכושר המעולה בו הוא נמצא מתחילת העונה במדי רד בול זלצבורג. כזכור בחלון העברות האחרון היו מספר קבוצות שרצו בחלוץ, אך המועדון האוסטרי לא היה מוכן למכור אותו באמצע העונה.

כעת במועדון שבדרך לאליפות באוסטריה ועלה לשמינית גמר הליגה האירופית, הבהירו לחלוץ הישראלי בשיחה שניהלו מולו כי הם לא מתכוונים בסוף העונה לעמוד בדרכו להתקדם, אבל גם לא מתכוונים למכור אותו בפחות מ-15 מיליון יורו. בקבוצה עוד ציינו  כי חלוץ ברמה עולה לפחות 10-15 מיליון יורו והם צרכים קודם כל לדאוג לאינטרסים שלהם.

שבת 17:15 סביליה מארחת את אתלטיקו בילבאו

דאבור הבקיע מתחילת העונה 16 שערים בליגה האוסטרית, אליהם הוסיף 6 שערים נוספים במסגרת הליגה האירופית. עוד גילו האוסטרים לשחקן כי ביום חמישי הקרוב מול דורטמונד הגרמנית במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר הליגה האירופית, עתידים להגיע לצפות בו שלושה סקאוטים ממועדונים בכירים באירופה, אחד מהם מסביליה הספרדית שמעוניינת בחלוץ. האוסטרים אף סיפרו כי נציגים של הקבוצה הספרדית אף התחילו לגשש לגבי סכום העברה שלו.

אתמול (שישי) במסגרת מסיבת עיתונאים של זלצבורג לקראת משחק הליגה שלה מול ראפיד וינה ביום ראשון, נשאל החלוץ המצטיין על הכושר שלו ע"י העיתונאים האוסטרים. דאבור השיב: “אני נמצא בכושר טוב ואני שמח על זה,  אבל אני חושב שכל הקבוצה נמצאת בכושר מצוין וזה עוזר לי מאוד. אני עובד קשה ומנסה לעזור לקבוצה כמה שיותר".

מונס דאבור חוגג עם החברים בזלצבורג. מבוקש ברחבי אירופה (רויטרס)מונס דאבור חוגג עם החברים בזלצבורג. מבוקש ברחבי אירופה (רויטרס)

על התעניינות לגביו הוסיף דאבור: “אני לא חושב על זה הרבה כרגע, אני מנסה להיות מרוכז אך ורק בהצלחת הקבוצה. ברור שזה תמיד מעניין וזה כבוד לדעת שיש קבוצות גדולות שמתעניינות, אבל כל הפוקוס שלי הוא להמשך העונה. מצפים לנו הרבה משחקים חשובים בזמן הקרוב".    

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה