צ’אבי, מגדולי שחקני נבחרת ספרד וברצלונה, העניק היום (רביעי) ראיון למוביסטאר + ושם התייחס בהרחבה לקריירה שלו בקטאר, להצלחה של ארנסטו ואלוורדה בבארסה, שריקות הבוז שסופג ג’רארד פיקה בנבחרת ספרד ודעתו על תפקידו החדש של ניימאר בפאריס סן ז’רמן.

תחילה צ’אבי התייחס לתכניות שלי אחרי הפרישה: “הכיוון הוא להיות מאמן ואחד הרעיונות שלי יהיה להתחיל זאת כאן בקטאר, לבנות את הניסיון שלי, לא יודע אם בקבוצה או בנבחרת. רוצים שאשאר כאן עד הגביע העולמי ב-2022 וגם אני רוצה בכך, יהיה גביע עולמי לא רגיל, כי זו מדינה קטנה. בגלל שהמונדיאל יהיה בחורף, אז הטמפרטורות יהיו נהדרות. מסתכלים עליי כעל דמות לדוגמא, אבל אני רוצה שיראו בי כחבר לדרך. בהפסקות של המשחקים לפעמים אין לנו זמן לדבר כי הם צריכים להתפלל, המנטליות פה רגועה, הצורך שלהם להיות כדורגלנים לא גדול, כי יש להם פשוט הכל”.

איך הגיב הקהל בברנבאו לחגיגות של מסי?

על ברצלונה: “משחק הסופרקופה מול ריאל מדריד היה רע מאוד למועדון משום שהכל היה בתהליכי בנייה מחדש, ניימאר בדיוק היה בדרכו לפאריס סן ז’רמן, כולם היו נראים מאוד מהוססים. ההגעה של ואלוורדה הצליחה להחזיר את הקבוצה למסלול הנכון, גם השחקנים במועדון שינו את החשיבה, כי מדובר בדור של שחקנים שזכו בכל כך הרבה תארים. הם עוד יכולים לזכות בהרבה תארים, תמיד אפשר לטעון שהם יכולים לשחק טוב יותר, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן”.

הווידוי של ניימאר בחתונה של מסי: “הוא סיפר לנו שהוא עוזב, הייתי מופתע מאוד ושאלתי אותו מה קרה. הוא אמר שהחליט לעזוב וזה הזמן מבחינתו לעשות את זה, חייבים לכבד את זה. צריך לזכור שמדובר באחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם, שיכול בבוא היום להיות השחקן הטוב מכולם. ברצלונה תמיד ידעה להתגבר על עזיבות של שחקנים שידעו לעשות את ההבדל”. 

ניימאר. צ'אבי מכבד אותו (רויטרס)ניימאר. צ'אבי מכבד אותו (רויטרס)

שריקות הבוז שסופג פיקה בנבחרת: “אני יודע כמה פיקה מחויב, כמה שהוא רוצה לנצח, הוא הראשון שיסחוב את העגלה כשאתה נלחם על תואר, במיוחד בנבחרת. לפעמים לא כל כך מבינים את הבדיחות והאמירות שלו, זה יותר בגלל ההתייחסות לריאל מדריד מאשר לעצמאות של קטלוניה”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה