עידן עופר מלווה במר ג'ואו קמאצ'ו מחברת הייצוג של ג'ורג' מנדס, המייעצת לאתלטיקו מדריד ולעידן עופר בנוגע לאקדמיית הכדורגל בנגב, נפגשו הבוקר (שלישי) באצטדיון טרנר וסיירו במתקני הקבוצה עם אלונה ברקת, אסי רחמים והצוות המקצועי של הקבוצה במטרה לקדם שיתוף פעולה בהקמת אקדמיית כדורגל לצעירים בנגב. ב-ONE חשפנו על שיתוף הפעולה שבדרך. במהלך הסיור נכחו גם שחקני הקבוצה, מיגל ויטור ואליניב ברדה, לצד המאמן ברק בכר.

עידן עופר, שהפך לפני זמן קצר לאחד מהבעלים של אתלטיקו מדריד, אמר: "לאחר רכישת חלק מהבעלות על אתלטיקו, זה היה טבעי בעיני לשלב בין אתלטיקו מדריד לנגב ובאר שבע הקרובים מאד לליבי, יש לי פה מספר עסקים המספקים תעסוקה ופרנסה לאלפי עובדים ומשפחותיהם”.

אלונה ברקת (רדאד ג'בארה)אלונה ברקת (רדאד ג'בארה)

עוד אמר עופר: “אני חושב שתמיכה בנוער ובילדים ומתן כלים מקצועיים להצלחה, זו הדרך הנכונה. היכולת לשלב בין המומחיות, הניסיון והמקצועיות של אתלטיקו לצרכים של הנגב והפועל באר שבע הם המניע לפעולתי".

כזכור, בחודש נובמבר חשפנו כי אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, נפגשה עם איש העסקים עידן עופר שנכנס לאחרונה כשותף באתלטיקו מדריד. המטרה היא כמובן הקמת אקדמיית כדורגל בדרום הארץ משותפת לאתלטיקו מדריד ולהפועל באר שבע.

עידן עופר: השותף הטרי בבעלות של אתלטיקו מדריד

עידן עופר, שנכנס כשותף באתלטיקו מדריד לפני כשבועיים כאשר רכש 15% מבעלות הקבוצה, הוא איש עסקים בן 62 ואחד משני ילדיו של סמי עופר ז”ל, אשר מנהל את קבוצת עופר והעסקים השונים שלה. שוויו המוערך של עופר, המתגורר בלונדון, הוא כשלושה מיליארד דולר. הוא נשוי ואב לחמישה ילדים והוא מחזיק ושותף במספר חברות מצליחות מאוד בארץ ובחו”ל. 

עידן עופר (רויטרס)עידן עופר (רויטרס)

הוא הבעלים של החברה לישראל, מושקע בתחנות כח בהודו ובפרו, מושקע ביצרנית רכב סינית, השקיע בזמנו במיזם “בטר פלייס”, המיזם של המכוניות החשמליות שכשל, וכן השקיע בקידוחי נפט ומים עמוקים בחברת פסיפיק דירלינג שהגישה השבוע בקשה להקפאת הליכים. כמו כן הוא מושקע בחברת צים, בחברת כימיקלים לישראל ובבתי הזיקוק לנפט. בדירוג המיליארדרים של המגזין פורבס מדורג עידן עופר במקום ה-815 בעולם.

אתלטיקו מדריד היא אחת הקבוצות המפוארות של הליגה הספרדית ושל אירופה. ב-2014 הדהימה את כל עולם הכדורגל כאשר גברה על ברצלונה ועל ריאל מדריד וזכתה באליפות. בנוסף, הקבוצה אותה מאמן דייגו סימאונה הגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות, ב-2014 וב-2016 והפסידה ליריבה העירונית, ריאל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה